The Last of Us Part I z wymaganiami i szczegółami wydania na PC

Niedawno pisaliśmy, że w związku z bardzo dobrym odbiorem serialu HBO, Naughty Dog pragnie wypuścić możliwie najlepszą wersję The Last of Us Part I na PC. W związku z tym premiera gry została przełożona z 3 marca 2023 roku na 28 marca.
Wykorzystajmy ten czas i rzućmy okiem na wymagania sprzętowe dla tej produkcji. Na oficjalnym blogu PlayStation możemy przeczytać, że gra będzie wspierać AMD FSR 2.2, Nvidia DLSS Super Resolution, VSync oraz pozwoli na zmianę m.in. jakości tekstur, cieni i odbić. Nie zabraknie też obsługi monitorów Ultra-Wide o proporcjach 21:9, a także Super Ultrawide o proporcjach 32:9.
The Last of Us Part I na PC – Wymagania minimalne
- Procesor: AMD Ryzen 5 1500X lub Intel Core i7-4770K;
- Grafika: AMD Radeon 470 (4 GB) lub NVIDIA GeForce GTX 970 (4 GB);
- Pamięć: 16 GB RAM;
- 100 GB wolnego miejsca na dysku SSD.
Więcej szczegółów jest zawartych na starannie przygotowanej grafice, która ma jeszcze kolumny z opcją recommended, performance oraz ultra.
The Last of Us Part I na PC pozwoli skorzystać ze wsparcia dla obsługi kontrolera DualSense i związanych z tym specjalnie zaprojektowanych efektów technologii haptycznej (haptic feedback). Będzie jeszcze „adaptive mode”, łączący rozgrywkę za pomocą klawiatury i pada.
Czytaj dalej
8 odpowiedzi do “The Last of Us Part I z wymaganiami i szczegółami wydania na PC”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Mój jest gotowy, ale patrząc na takie wymagania to zaczynam się zastanawiać czy oni zaczną to dopiero optymalizować po ostatnim odcinku serialu w poniedziałek, czy to już jest niby zoptymalizowane, lol.
Co konkretnie jest nie tak z tymi wymaganiami?
Nie zdziwił bym się że jak by te wymagania były zawyżone bo Dead space REamke miał też dość wygórowane wymagania a przynajmniej na steam a chodzi elegancko…… Jeśli na ful ustawieniach w 1080P będzie mi to działać Jak oba Spider-many to ja będę zadowolony. Hmmm a jak bym miał dysk HDD to już bym nie pograł?? 100 gb?? Co tam tyle zajmuje?? Przecież to nie jest gra z otwartym światem….. pewnie Audio nie skompresowane czy co?
Widać te mega tekstury z Part 2 tyle zajmują…. Red Dead 2 tyle ważył, bo tam był open world, a tutaj nic takiego nie ma.
Tu nawet RT nie będzie.
Rychło w porę. Nie specjalnie mnie ciągnie, żeby grać w grę dla fabuły, kiedy tą już poznałem przy wychodzącym serialu. Mnie nie kupują.
Po co to komu na PC?
Można by zadać pytanie po co komu jakakolwiek gra na PC i odpowiedzią byłoby żeby można było w nią grać na PC.
A po to żeby ci co nie posiadają konsoli mogli to zagrać w pełnych 60 fps w 4 k w full detalach.