rek

Redfall: Posiadacze konsol zagrają na premierę w 30 klatkach na sekundę

Redfall: Posiadacze konsol zagrają na premierę w 30 klatkach na sekundę
"Sam Goldman"
Redfall zadebiutuje tylko z jednym trybem graficznym, ale w późniejszym czasie ma zostać dodany kolejny.

Zdaniem niektórych, Bethesda robi wszystko, by uśmiercić Redfalla już na starcie – niby całkiem ciekawy pomysł i niespotykany setting, ale kolejne informacje brzmią coraz bardziej niepokojąco. Powiedzieć, że wymóg stałego połączenia z internetem nawet w grze solo to kontrowersyjna decyzja, to nic nie powiedzieć. Do tego Microsoft zaczął kręcić nosem na wydanie gry na PS5, a najnowszy materiał z kooperacyjnej walki z potężnym krwiopijcą raczej nie wzbudził ekscytacji graczy.

Mimo tego było także sporo pozytywnych informacji o grze, jak np. obietnica braku mikrotransakcji, a Rajmund, który w zeszłym miesiącu miał okazję spędzić w grze 2 godziny twierdzi, że chętnie do tej produkcji powróci. Ciekawe co powie gdy się dowie, że w dzień premiery posiadacze Xboksów Series X|S pograją tylko w 30 klatkach na sekundę…

https://twitter.com/playRedfall/status/1646158836103880708

O ile taki krok w odniesieniu do słabszego Xboksa Series S raczej nie dziwi, tak trudno wskazać powody tej decyzji w przypadku silniejszej konsoli „zielonych”. Microsoft popędzał? Arkane nie zdążyło na czas? Niezależnie od powodów, brak 60 ramek zapewne nie umknie uwadze recenzentów, co przełoży się bezpośrednio również na oceny gry.

Jeśli pomimo przeciwności dalej czekacie na Redfalla to przypominam, że posiadacze pecetów i Xboksów Series X|S będą mogli stanąć w szranki z wampirami już 2 maja.

7 odpowiedzi do “Redfall: Posiadacze konsol zagrają na premierę w 30 klatkach na sekundę”

  1. Ta gra będzie gigantycznym sukcesem, idę o zakład.

    /S

  2. Microsoft może i nie miał żadnej dużej premiery od 2021 roku, ale jak już się teraz rozpędzi, to aż do 30 klatek w ewidentnie last genowej kooperacyjnej grze always-online, której rzekome podobieństwa do FarCry, czy STALKERA kończą się na buńczucznych słowach twórców. Z drugiej strony, będzie „za darmo w Game Passie”, więc kogo to wszystko obchodzi, nie?

  3. „Niezależnie od powodów, brak 60 ramek zapewne nie umknie uwadze recenzentów, co przełoży się bezpośrednio również na oceny gry.” – chcę to zobaczyć ale coś mi się wydaje, że prędzej rozpędzona asteroida trafi w Ziemię.

  4. „60 FPS Performance mode will be added via game update at a later date.”

    Tak samo, jak split screen coop miał być dodany do Halo Infinite?
    Tak samo, jak Darktide miał wyjść na Xboxa?

    Nie mogę się doczekać, co spróbują odwalić ze Starfieldem.
    Jeśli się okaże, że nie będzie 60 fps, to sprzedaję konsolę i inwestuję w porządnego PC – nie po to kupowałem „najpotężniejszego” Xboxa, by się kisić na 30 fpsach. Do tego wystarczy mi Steam Deck.

  5. Genialne posunięcie, średnio zapowiadająca się gra bardzo potrzebowała tak dobrego ruchu pr’owego.

  6. PlaystationFanboy 13 kwietnia 2023 o 08:11

    A po co więcej? Przy stabilnych 30 obraz jest płynny.

Dodaj komentarz