rek

Hogwarts Legacy: Twórcy rozpoczęli już prace nad sequelem?

Hogwarts Legacy: Twórcy rozpoczęli już prace nad sequelem?
Po ogromnym sukcesie Hogwarts Legacy Avalanche Software rozpoczyna prace nad kolejnym, jeszcze niezapowiedzianym projektem.

Hogwarts Legacy na PC i konsole nowej generacji cieszy się dużą popularnością, a więc i ogromnymi zyskami. Opóźniona premiera gry na PlayStation 4, Xbox One i Nintendo Switch zbliża się wielkimi krokami, a to prawdopodobnie doprowadzi do nowej fali sukcesu gry osadzonej w świecie czarodziejów.

Jak podaje Gamerant, Avalanche Software rozpoczyna prace nad kolejnym, dużym tytułem. Studio pracuje już nad nowym projektem i zatrudnia do swojego zespołu inżyniera oprogramowania.

Ogłoszenie o pracę przyciąga kandydatów, wskazując na sukces studia z Hogwarts Legacy. W ogłoszeniu są konkretne informacje o zatrudnieniu kogoś do „niezapowiedzianego tytułu AAA na konsole”. Reszta wpisu nie zdradza nic więcej na temat charakteru projektu. Są tu jedynie wymagania na stanowisko.

Fanom nie pozostaje nic innego, jak tylko spekulować, choć reżyser Hogwarts Legacy Alan Tew informował swego czasu, że nie ma aktualnych planów na DLC. Szkoda, bo obecnie na topie listy życzeń fanów Hogwarts Legacy jest dodatek umożliwiający grę w Quiddticha.

Gracze na różnych forach internetowych szybko podchwycili słowa Tewa. Ogłoszenie o pracę nie musi więc dotyczyć DLC do Hogwarts Legacy, a biorąc pod uwagę sukces gry, możliwe jest, że Warner Bros. już myśli o stworzeniu sequela w świecie czarodziejów.

Trzecią opcją jest to, że wydawca chce stworzyć najpierw hype na drugą odsłonę i ma w najbliższych planach zupełnie inny projekt, który nie ma nic wspólnego ze szkołą magii i czarodziejstwa.

Hogwarts Legacy jest już dostępne na PC, PS5 i Xbox Series X/S. Wersje na PS4 i Xbox One ukażą się 5 maja, a port na Switcha pojawi się 25 lipca.

6 odpowiedzi do “Hogwarts Legacy: Twórcy rozpoczęli już prace nad sequelem?”

  1. Myślę, że jest za wcześnie na myślenie o sequelu. Lawinowcy mają jeszcze masę pracy z łataniem Dziedzictwa na obecnie wydanych urządzeniach. No i jeszcze muszą dograć wersję na Pstryczka. Przedwczesne napędzanie hype’u to też kiepski pomysł. Zwłaszcza dla studia, dla którego ta gra była pierwszym większym i tak złożonym projektem. Udowodnili, że potrafią, ale nie chciałbym, żeby przytłoczył ich ogrom oczekiwań graczy. A te, z całą pewnością, będą gigantyczne.

  2. Na razie dali ciekawą ale jednak wybrakowaną i monotonną gierkę, która wymaga jeszcze dużo pracy. Jeśli ktoś serio myśli o sequelu, to ja nie wiem…

    • Ubisoft produkuje praktycznie non-stop takie gry i nadal robi górę pieniędzy. WB wdepnęło w żyłę złota korzystając z tej formuły i dodając do niej popularną markę.

    • Dokładnie tak jest, gra na początku zdaje się przytłaczać ilością rzeczy do zrobienia, ale po kilku godzinach już wiadomo że to wszystko wydmuszka i robienie non stop 3-4 minigierek na okrągło. Świat nie reaguje na nic co robimy. Spokojnie można było ograniczyć ilość zapchajdziur i skupić się żeby zrobić mniej a dużo lepiej.

  3. Ta gra jest słaba, ale hype, harry potter i wszyscy się podniecali jak nadejściem mesjasza. Gotham Knights już było lepsze.

Dodaj komentarz