Hogwarts Legacy z kolejnym opóźnieniem na PS4 i Xboksach One

Hogwarts Legacy nie tylko odbija się głośnym echem, ale też rozchodzi niczym ciepłe bułeczki. Zarobienie blisko miliarda dolarów w dwa tygodnie od premiery to nie byle co – a grze udało się do tego uzyskać tytuł 3. największej premiery w Europie od czasów Red Dead Redemption 2, przy czym nawet Elden Ringa rozłożyła na łopatki. Wynik z pewnością uda się jeszcze podbić po premierze na kolejnych platformach, bo na razie grę można nabyć tylko na PC oraz konsolach nowej generacji.
Tylko że niestety w tej kwestii nie przynoszę dobrych wieści. Już od dawna mówiło się, iż premiera gry jest rozbita na 3 daty. Najpierw ukazała się 10 lutego na wymienionych wyżej platformach. Z kolei na konsolach poprzedniej generacji miała zadebiutować 4 kwietnia – miała, ale już nie ma. Avalanche Software uznało, że czasu zostało im zbyt mało, by móc wypuścić grę w zadowalającym stanie, więc twórcy przesunęli premierę o miesiąc, na 5 maja.
O Switchach na szczęście nic nie było wspominane, więc może nie będzie trzeba przepychać dalej i tak już późnej premiery – twórcy planują wypuścić Hogwarts Legacy na konsole Nintendo 25 lipca.
Przypominam także, że pomimo genialnej sprzedaży gry, na ten moment nie są planowane żadne DLC (no i logiczne, bo przecież developerzy ciężko pracują nad dostarczeniem gry na kolejne platformy), ale za to mieliśmy plotki, że HBO Max już jest w trakcie tworzenia serialu opartego na Hogwarts Legacy.
Czytaj dalej
5 odpowiedzi do “Hogwarts Legacy z kolejnym opóźnieniem na PS4 i Xboksach One”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Jeśli ta gra będzie dobrze działać na Switchu, to będzie to jakiś absurdalny cud.
Ale cuda na Switchu już obserwowaliśmy 😉
Na pewno będzie działać, tylko pytanie kosztem jak dużego downgrade’u🤔
Raczej nie Nintendo Switch ostatnio zaczęło udostępniać zakupione gry, które mają wysokie wymagania na zasadzie chmury, więc wszystko jest możliwe takie wydanie Resident Evil zaprezentował Capcom więc można jak się chce.
Przykłady Xenoblade, BotW, Skyrima czy Wieśka 3 pokazują, że przy odpowiedniej optymalizacji (a czasem kastracji) da się wcisnąć na pstryczka duże piaskownice. Liczę na podobny sukces, granie w locie, w pociągu czy poczekalni, jest nie do przecenienia
Cholibka.