The Lord of the Rings: Gollum niespodziewanie dostał „dużego” patcha

Daedalic Entertainment przeprosiło za to, jak fatalną grą okazał się The Lord of the Rings: Gollum. Niestety, błąd okazał się niewybaczalny, ponieważ oddział studia w tym momencie został już zamknięty, a następna gra w uniwersum tym samym anulowana. Dlatego to dość niespodziewane, że produkcja doczekała się nowej aktualizacji na wszystkich platformach.
I żeby nie było: patch jest nawet obszerny. Raczej nie na tyle, by nazywać go „dużym” i by mógł naprawić grę, zachęcając tym samym graczy do powrotu, ale lista zmian udostępniona na Steamie nawet mnie zaskoczyła. Developerzy skupili się niemal w całości na optymalizacji i poprawkach wydajności. 5 zmian zostało wyróżnionych i wymienionych jako pierwsze. Sami zobaczcie, że nie są jakieś olbrzymie (jako przykład podaję listę zmian na PC).
- DLSS jest teraz domyślnie ustawiony na automatyczny, co ma pomóc z zacinaniem się obrazu podczas grania na RTX bez DLSS;
- Naprawiono błąd, przez który niektóre elementy środowiska mogły znikać;
- Naprawiono błąd, przez który znaczniki znikały po skorzystaniu z opcji „kontynuuj” w menu głównym;
- Naprawiono błąd, przez który obiekty interaktywne stawały się nieinteraktywne po restarcie gry;
- Naprawiono błędy w systemie checkpointów, by zwiększyć stabilność i pozbyć się denerwujących błędów podczas rozgrywki.
Kilkadziesiąt pozostałych punktów na liście wygląda bardzo podobnie. Na końcu twórcy tylko podziękowali graczom za cierpliwość i stwierdzili, że mają nadzieję, iż ta aktualizacja pozwoli im się dobrze bawić. Cóż, SteamDB w momencie pisania tego tekstu pokazał mi w grze jedną osobę (w porywach do pięciu), ale zawsze jakiś to ruch niby jest. Na ten moment nie wiadomo, czy ta aktualizacja to ostatnie tchnienie studia, czy może w przyszłości doczekamy się kolejnej. Wątpliwe, ale najwidoczniej nie niemożliwe.
Czytaj dalej
Jedna odpowiedź do “The Lord of the Rings: Gollum niespodziewanie dostał „dużego” patcha”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Rzeczywiście na tej bazie graczy już można budować społeczność. To prawie tyle samo osób, ile gra w tym momencie na steamie w Drakensanga (stare taktyczne rpg, o istnieniu którego nikt nie wie).