rek

Nvidia Game Ready: Nowe sterowniki dla Cyberpunka 2077 i Witchfire

Nvidia Game Ready: Nowe sterowniki dla Cyberpunka 2077 i Witchfire
Jakub "Jaqp" Dmuchowski
Nvidia wypuściła właśnie nową wersję swoich sterowników, dedykowaną Cyberpunkowi 2077: Widmu wolności.

Największa nowość i powód, dla którego warto rozważyć aktualizację sterowników Nvidii do wersji 537.42? Debiut technologii DLSS 3.5 i Ray Reconstruction, która w znaczny sposób poprawia wydajność ray tracingu. Wprowadzona ona została do Cyberpunka 2077 za sprawą łatki opatrzonej numerem 2.0, mającej swoją premierę zaledwie kilka godzin temu.

https://twitter.com/CDPRED_Support/status/1704860030770540811

Czy należy oczekiwać dużej zmiany w wydajności po włączeniu najnowszej odsłony DLSS? Jeśli wierzyć materiałom udostępnionym przez Nvidię – tak. Zresztą, zobaczcie sami:

https://www.youtube.com/watch?v=HQdzWgiUy8w

Należy jednak pamiętać o tym, że generowanie klatek, wprowadzone przy okazji DLSS 3.0, obsługiwane jest jedynie przez modele GeForce RTX z serii 40XX. Mimo to technika Ray Reconstruction będzie dostępna także na starszych modelach, czyli RTX-ach 20XX i 30XX.

Oczywiście Cyberpunk 2077: Widmo wolności nie jest jedyną grą, której działanie usprawniają tytułowe sterowniki. Oprócz niej zadbano także o zapewnienie odpowiedniej wydajności w produkcjach Party Animals oraz Witchfire, które, swoją drogą, doczekało się nowego zwiastuna.

Co do samego dodatku do najnowszego tworu twórców Wiedźmina –  recenzenci zdają się zgadzać, że jest on naprawdę udany. Podobnego zdania jest również nasz redakcyjny kolega Ninho, a z jego recenzją dzieła CD Projekt RED możecie zapoznać się w tym miejscu.

Jedna odpowiedź do “Nvidia Game Ready: Nowe sterowniki dla Cyberpunka 2077 i Witchfire”

  1. Wczoraj sprawdzałem i na 5800x3d w połączeniu z 3080 chodzi w 1440 wszystko full ultra bez dlss i jest 60, w 4k z DLSS na obraz i też jest 60. 😉 Ale na razie nie zauważyłem, czy jakoś szczególnie lepiej wygląda.

Dodaj komentarz