Assassin´s Creed: Origins – Gameplay uchwycony na Xboksie One X [WIDEO]
I w 4K, nie zapominajmy o 4K!
Max Scoville, redaktor IGN, wziął na spytki Juliena Laferrière'a, jednego z producentów nowej odsłony asasyńskiego tasiemca. Ów opowiedział coś niecoś o fabule (będącej prequelem wszystkich poprzednich odsłon). W grze wcielimy się w Bayeka, członka medjah (czegoś na kształt egipskiej policji), a zarazem jednego z pierwszych asasynów. Wśród najważniejszych zmian rozgrywki warto odnotować przebudowany system walki (bazujący raczej na hitboksach, zdecydowanie mniej "taneczny"), odmienione sterowanie, reformę lootu i elementów rolplejowych Po więcej szczegółów odsyłam zresztą do tego newsa.
Otrzymaliśmy też niemal 10-minutowy zwiastun, na którego gwiazdę wyrasta nie tylko Bayek, ale i Senu, orzeł, z pomocą którego uskutecznimy rekonesans (i niczym w ostatnim Far Cry'u oznaczymy przeciwników).
O ocenę oprawy graficznej Origins oraz możliwości nadchodzącego Xboksa One X pokusili się eksperci Digital Foundry. Wnioski? Doczytywanie tekstur jest nieinwazyjne, zasięg rysowania obiektów – sensowniejszy, a modele postaci obrosły w szczegóły.
Premiera na PC, PS4 i XBO 27 października 2017.
Czytaj dalej
Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.