5
22.06.2017, 09:26Lektura na 1 minutę

Assassin´s Creed: Origins – Twórcy omawiają zmiany w systemie walki [WIDEO]

Dowiemy się również trochę o craftingu i zarządzaniu ekwipunkiem.


Paweł „Cursian” Raban

Serwis Game Informer miał okazję zamienić kilka słów z Ashrafem Ismailem, reżyserem najnowszej części Assassin's Creed. Z materiału poniżej dowiecie się między innymi, że pasek adrenaliny, nabijany stopniowo podczas walki, będzie można wykorzystać do wykonywania finiszerów (oczywiście różnych dla poszczególnych rodzajów broni). Pojemność ekwipunku bohatera będzie nieograniczona, ale jednocześnie można mieć tylko cztery aktywne rodzaje oręża: dwa łuki oraz dwie zabawki do walki wręcz, pomiędzy którymi można się swobodnie przełączać. Zwracam uwagę na pewien istotny szczegół – w pewnym momencie Ashraf wspomina, że "część osób przypisuje dwa ostrza, ponieważ jedno ma atrybut trucizny, a drugie ognia – ich pomysł polega na tym, by zatruć wroga, a następnie go podpalić". Jeśli nie była to daleko idąca przenośnia, to chyba na dobre rozstajemy się z udawaniem, że to alternatywna wersja historii. Zwłaszcza że chwilę później padają złowróżbne słowa "shotgun bow". Więcej szczegółów (w tym kilka słów o craftingu i jego znaczeniu) w filmiku poniżej.


Czytaj dalej

Redaktor
Paweł „Cursian” Raban

Jestem wielbicielem turówek i wszelkiej maści erpegów: zarówno klasycznych, jak i współczesnych. Do tego zdeklarowanym zwolennikiem tytułów dla jednego gracza, przy czym od tej zasady istnieje jeden poważny wyjątek – World of Warcraft. W Azeroth przesiedziałem więcej godzin, niż chciałbym przyznać, raz ciesząc się każdą chwilą, kiedy indziej zrzędząc na czym świat stoi. Nie wyobrażam sobie dnia bez książki (niemal zawsze fantastyki), za to spokojnie obyłbym się bez kina i seriali. Z CDA związany jestem od 2011 roku.

Profil
Wpisów3209

Obserwujących6

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze