PlayerUnknown’s Battlegrounds przebiło na Twitchu LoL-a
To pierwsza gra, której się to udało bez wsparcia jakiegoś wydarzenia e-sportowego.
League of Legends od dawna cieszy się na Twitchu tak obłędną popularnością, że trudno było sobie wyobrazić, by jakikolwiek tytuł zdołał je pobić w tej materii. A jednak. Według portalu gameloco w dniach 6-13 sierpnia wyczynu tego dokonało PlayerUnknown’s Battlegrounds. Przez trzy lata, jakie portal monitoruje Twitcha, żadna inna gra, łącznie z największymi wysokobudżetowymi hitami, nie dała rady strącić z piedestału przeboju Riota, o ile nie napędzało jej jakieś wydarzenie e-sportowe. Skoro już przy tym jesteśmy: inny rekord pobiła Dota 2, którą dzięki bonusowi wynikającemu z rozgrywek The International oglądano łącznie przez ponad 30 milionów godzin (jej przeciętny wynik to ok. 10 milionów godzin tygodniowo).
Czytaj dalej
Jestem wielbicielem turówek i wszelkiej maści erpegów: zarówno klasycznych, jak i współczesnych. Do tego zdeklarowanym zwolennikiem tytułów dla jednego gracza, przy czym od tej zasady istnieje jeden poważny wyjątek – World of Warcraft. W Azeroth przesiedziałem więcej godzin, niż chciałbym przyznać, raz ciesząc się każdą chwilą, kiedy indziej zrzędząc na czym świat stoi. Nie wyobrażam sobie dnia bez książki (niemal zawsze fantastyki), za to spokojnie obyłbym się bez kina i seriali. Z CDA związany jestem od 2011 roku.