Assassin’s Creed Origins: Wirtualny Egipt to nie tylko pustynie [WIDEO]
Autorzy chwalą się różnorodnością nowych lokacji.
Ubisoft twierdzi, że świat Assassin’s Creed Origins pod względem zawartości będzie największym w historii serii. Starożytny Egipt zostanie podzielony na sześć regionów: Aleksandrię, Memfis, Deltę Nilu, Siwę, Gizę, Cyrenajkę oraz Fajum. Oprócz zadań składających się na kampanię fabularną, w trakcie której można spotkać między innymi Kleopatrę i Juliusza Cezara, całą tą przestrzeń po brzegi wypełnią różnego rodzaju aktywności dodatkowe. Wszystko to ma wydrzeć graczom z życiorysu dobrych kilkadziesiąt godzin, więc niektórzy mogą się zastanawiać, czy tak długi czas spędzony pośród pustynnych piasków nie będzie zwyczajnie męczący. Ashraf Ismail i Maxime Durand zapewniają, że Egipt jest znacznie bardziej różnorodny, niż mogłoby się z pozoru wydawać.
Czytaj dalej
Jestem wielbicielem turówek i wszelkiej maści erpegów: zarówno klasycznych, jak i współczesnych. Do tego zdeklarowanym zwolennikiem tytułów dla jednego gracza, przy czym od tej zasady istnieje jeden poważny wyjątek – World of Warcraft. W Azeroth przesiedziałem więcej godzin, niż chciałbym przyznać, raz ciesząc się każdą chwilą, kiedy indziej zrzędząc na czym świat stoi. Nie wyobrażam sobie dnia bez książki (niemal zawsze fantastyki), za to spokojnie obyłbym się bez kina i seriali. Z CDA związany jestem od 2011 roku.