Assassin’s Creed Origins: Gameplay pokazuje elementy RPG [WIDEO]
Świat bywa okrutny dla niskopoziomowych asasynów.
W najnowszej odsłonie serii Assassin’s Creed Ubisoft postanowił zdecydowanie poszerzyć znaczenie elementów RPG. Bohater zdobędzie tony ekwipunku, który pod względem jakościowym został podzielony na kategorie kolorystyczne. Ponadto dostaniemy spory wybór talentów w istotnym stopniu zwiększających umiejętności Bayeka. Od samego początku zyskamy dostęp do większości zakątków świata, ale jako że nie będzie się on skalował do poziomu postaci, niektóre regiony mogą się okazać śmiertelnie groźne – nie ma na przykład co liczyć na możliwość wyeliminowania dużo potężniejszych wrogów z ukrycia.
Czytaj dalej
Jestem wielbicielem turówek i wszelkiej maści erpegów: zarówno klasycznych, jak i współczesnych. Do tego zdeklarowanym zwolennikiem tytułów dla jednego gracza, przy czym od tej zasady istnieje jeden poważny wyjątek – World of Warcraft. W Azeroth przesiedziałem więcej godzin, niż chciałbym przyznać, raz ciesząc się każdą chwilą, kiedy indziej zrzędząc na czym świat stoi. Nie wyobrażam sobie dnia bez książki (niemal zawsze fantastyki), za to spokojnie obyłbym się bez kina i seriali. Z CDA związany jestem od 2011 roku.