Divinity: Original Sin II – Szczegóły na temat nieumarłych [WIDEO]
Będą się znacząco różnić od reszty ras.
Zgodnie z obietnicą Larian wyjawiło dziś sporo szczegółów odnośnie do jednej z najciekawszych grywalnych ras – nieumarłych. Zgniłki będą odstawać od reszty ekipy. Przykładowo będą leczyć się za pomocą trucizny i mogą otwierać zamki bez użycia narzędzi (wystarczą im kościste paluchy). Zombiaki mogą wywodzi się z szeregów każdej rasy, ale otrzymają własne cechy specjalne. Ponadto muszą ukrywać swoją tożsamość przed światem zewnętrznym za pomocą odzienia oraz hełmów. Jeszcze lepiej w tej roli sprawdza się magiczna maska, która pozwala właścicielowi zmieniać kształt.
Ujawniono też zawartość edycji kolekcjonerskiej. W jej skład wchodzą między innymi mapa, artbook oraz figurka. Cena? Niespełna 170 dolarów, czyli 610 złotych. Jeśli kwota nie wydaje się wam zaporowa, radzę się pospieszyć – przygotowano tylko 1000 egzemplarzy.
Czytaj dalej
Jestem wielbicielem turówek i wszelkiej maści erpegów: zarówno klasycznych, jak i współczesnych. Do tego zdeklarowanym zwolennikiem tytułów dla jednego gracza, przy czym od tej zasady istnieje jeden poważny wyjątek – World of Warcraft. W Azeroth przesiedziałem więcej godzin, niż chciałbym przyznać, raz ciesząc się każdą chwilą, kiedy indziej zrzędząc na czym świat stoi. Nie wyobrażam sobie dnia bez książki (niemal zawsze fantastyki), za to spokojnie obyłbym się bez kina i seriali. Z CDA związany jestem od 2011 roku.