12
7.09.2017, 09:09Lektura na 1 minutę

Call of Duty: WWII – Wojna się nie zmienia. Podobnie jak podejście Activision do preorderów [WIDEO]

Niektórzy wyruszą na front lepiej spakowani.


Mateusz Witczak

Nadszedł moment, na który wszyscy czekali. Machina promocyjna WWII działa na pełnych obrotach, pora zatem pokazać, na jakie bonusy mogą liczyć ci, którzy zamówią grę przedpremierowo.

Przede wszystkim otrzymamy specjalny żeton, który pozwoli nam odblokować dowolną broń w multiplayerze, co zapewne nieco zburzy równowagę pierwszych meczów. Dodatkowo preorderowicze będą przez pierwsze cztery godziny zabawy otrzymywać podwójną liczbę punktów doświadczenia.

I... to tyle.

Do zakupu ma nas zachęcić okolicznościowy zwiastun.

Jeśli WWII spodoba się graczom, niewykluczone, że Activision na dłużej powróci w realia historyczne. Gra zadebiutuje 3 listopada na PC, PS4 i XBO, a całkiem niedawno jej twórcy podzielili się z nami jedną z map, którą sprawdzimy w trybie dla wielu graczy.

Korzystając z okazji: na okoliczność nadchodzącego CDA 11/2017 swoje wrażenia z WWII spisał Krigore, jeden z największych fanów serii w redakcji.


Czytaj dalej

Redaktor
Mateusz Witczak

Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.

Profil
Wpisów3463

Obserwujących21

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze