5
17.10.2017, 11:23Lektura na 1 minutę

PlayerUnknown´s Battlegrounds: To kiedy wyprawimy się na pustynię?

I co z obiecywaną wspinaczką?


Mateusz Witczak

Raptem przedwczoraj DavyStrange zdradzał Wam garść szczegółów na temat kolejnej z map, na jaką wyruszą miłośnicy arcypopularnego shootera typu battle royale. Wygląda jednak na to, że największy sukces w historii early accessów nieprędko zaprosi nas na nową miejscówkę.

W opublikowanym na Steamie wpisie developerzy Bluehole tłumaczą, że nowa zawartość – pustynna mapa (o której więcej pisaliśmy tu), system wspinaczki, przeskoki i efekty pogodowe (pierwszy materiał możecie zobaczyć w tym miejscu) oraz nowe maszyny pojawią się dopiero w wersji 1.0. Oznacza to, że aktualizacja z tego tygodnia (która poprawia kilka problemów z animacją i babole związane z interfejsem) prawdopodobnie będzie ostatnią przed premierą wersji pecetowej.

Wzmiankowane wyżej (brzydkie słowo) "ficzery" potrzebują przynajmniej miesięcznych przymiarek, stąd sprawdzimy je (na serwerach testowych) już wkrótce. Pierwsza (z planowanych trzech) faz testów powinna się rozpocząć pod koniec października lub na początku listopada.

Developerzy skupią się na szlifach, by jak najszybciej dostarczyć nam pełną wersję pecetową i wystartować z edycją Xbox Game Preview. Nie znamy konkretnych dat, ale powinno się to stać jeszcze przed końcem roku.  


Czytaj dalej

Redaktor
Mateusz Witczak

Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.

Profil
Wpisów3462

Obserwujących20

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze