PUBG podbija Xboksy
Gra doskonale radzi sobie również poza steamowym podwórkiem.
Hit studia Bluehole wylądował na konsolach Microsoftu 12 grudnia i z miejsca wykroił dla siebie solidny kawałek tortu. Microsoft ogłosił, że przez pierwsze 48 godzin od premiery na serwerach zameldował się ponad milion osób. Wynik godny pozazdroszczenia, zwłaszcza jeśli mieć na uwadze, że nie obyło się bez kilku wpadek. Przykładowo, liczbę klatek na sekundę ograniczono do 30, ale gra ma problemy z osiągnięciem takiej płynności (czy, jeśli wolicie, "płynności") nie tylko na zwykłym Xboksie One, ale i na Xboksie One X (o czym możecie przekonać się naocznie TUTAJ). Cóż, na PC optymalizacja też nie jest mocną stroną PUBG-a.
Przy okazji warto przypomnieć, że premiera finalnej wersji na blaszaki odbędzie się 20 grudnia. Wielbiciele branżowych skandali mogą zechcieć zapoznać się z aferą majtkową. Twórca PUBG-a, Brendan Greene, postuluje tymczasem objęcie pomysłów z gier ochroną prawną, która uniemożliwiłaby innym developerom ich kopiowanie.
Czytaj dalej
Jestem wielbicielem turówek i wszelkiej maści erpegów: zarówno klasycznych, jak i współczesnych. Do tego zdeklarowanym zwolennikiem tytułów dla jednego gracza, przy czym od tej zasady istnieje jeden poważny wyjątek – World of Warcraft. W Azeroth przesiedziałem więcej godzin, niż chciałbym przyznać, raz ciesząc się każdą chwilą, kiedy indziej zrzędząc na czym świat stoi. Nie wyobrażam sobie dnia bez książki (niemal zawsze fantastyki), za to spokojnie obyłbym się bez kina i seriali. Z CDA związany jestem od 2011 roku.