Sukces PUBG-a w oszałamiających liczbach [INFOGRAFIKA]
PUBG Corp. przedstawiło garść statystyk dotyczących największego fenomenu ostatnich miesięcy.
PUBG Corp. opublikowało infografikę obrazującą niesamowity sukces PlayerUnknown’s Battlegrounds. Od momentu uruchomienia wczesnego dostępu (23 marca) gra sprzedała się w nakładzie przekraczającym 26 milionów egzemplarzy na PC oraz Xboksie One. Warto przypomnieć, że omawiany battle royale to najbardziej dochodowa produkcja na rynku pecetowym.
Jak widać na załączonym obrazku, gracze spędzili na polu bitwy ponad 2,7 miliarda godzin, zaś na serwerach PUBG-a równocześnie potrafiło się bawić nawet około 3,15 miliona graczy. Swoją drogą, granica 3 milionów pękła na początku stycznia. Warto też zauważyć, iż ponad milion potyczek został zaprezentowany na streamach. Poniższa grafika przedstawia też ulubione pojazdy i bronie, a także informacje o zaserwowanych porcjach kurczaka, zgonach od patelni, zużytych bandażach i zrzutach skrzynek.
Czytaj dalej
Niegdyś byłem ekspertem od klasycznych przygodówek, zaś obecnie jestem nieuleczalnym łasuchem i nieprzyzwoicie zatwardziałym fanem angielskiego futbolu. Zaczynałem z poziomu wiernego czytelnika CD-Action, pisałem w kilku miejscach. Aktualnie spełniam swoje marzenia.