7
10.02.2018, 11:28Lektura na 2 minuty

PUBG w Chinach: Dwie gry mobilne, masa chętnych na lokalną wersję PC [WIDEO]

Tencent pomaga PUBG-owi zawojować gigantyczny rynek.


Rafał „hraboll” Pieczka

Pisaliśmy niedawno o tym, że PlayerUnknown's Battlegrounds po raz pierwszy odnotował spadek liczby graczy. Jak podaje SteamSpy, wzrosty PUBG-a wyhamowały szczególnie w Chinach. Niewykluczone, że tamtejsi odbiorcy czekają na swoje własne wydanie fenomenu, skrojone pod ich gusta. Rola wydawcy przypadła firmie Tencent, chińskiemu gigantowi, który zarabia więcej niż najpotężniejsi zachodni wydawcy razem wzięci.

Taki scenariusz zdają się potwierdzać informacje przedstawione przez analityka branżowego, Daniela Ahmada, który podał, że już ponad 10 milionów graczy zgłosiło gotowość wypróbowania chińskiej wersji PUBG-a.


Komputerowa wersja PUBG-a od Tencenta ma już ponad 10 milionów wstępnych rejestracji. Dodatkowo Tencent rozpoczął w tym miesiącu testy dwóch mobilnych gier [pod marką] PUBG. Fajnie jest widzieć PUBG-a działającego naprawdę dobrze na urządzeniu mobilnym. Będę musiał wkrótce w niego zagrać.



Aż 75 milionów chińskich graczy skorzystało z wczesnej rejestracji do wspomnianych przez Ahmada gier mobilnych – PUBG: Army Attack (walki na lądzie, morzu i w powietrzu) oraz PUBG: Exhilarating Battlefield (bliższa oryginałowi). Poniżej możecie zapoznać się z materiałem prezentującym ten drugi tytuł.


Czytaj dalej

Redaktor
Rafał „hraboll” Pieczka

Niegdyś byłem ekspertem od klasycznych przygodówek, zaś obecnie jestem nieuleczalnym łasuchem i nieprzyzwoicie zatwardziałym fanem angielskiego futbolu. Zaczynałem z poziomu wiernego czytelnika CD-Action, pisałem w kilku miejscach. Aktualnie spełniam swoje marzenia.

Profil
Wpisów1397

Obserwujących6

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze