18
17.02.2018, 13:23Lektura na 1 minutę

PUBG: Sprzedano 30 milionów kopii, ale liczba graczy wciąż spada

Z jednej strony twórcy mają powody do radości, z drugiej – do niepokoju.


Tomasz „Ninho” Lubczyński-Wojtasz

Twórcy PlayerUnknown's Battleground mają kolejny powód do otworzenia szampana – ich gra sprzedała się już w przeszło 30 milionach ezgemplarzy (dane za SteamSpy). Niestety spada liczba aktywnych graczy, o czym po raz pierwszy pisaliśmy w ubiegłym tygodniu. Wówczas średnia liczba użytkowników z 30 dni wynosiła 1 558 251, obecnie mówimy już o 1 482 947. Wcześniej z miesiąca na miesiąc przybywało graczy. Szczyt popularności PUBG osiągnał w styczniu tego roku, gdy średnio czas spędzało w PUBG-u 1 584 886 użytkowników.

Spadek zainteresowania grą widać także w codziennych statystykach. W tym tygodniu tytuł ani razu nie zbliżył się do granicy 3 milionów jednoczesnych graczy (maksymalnie było ich 2,69 mln). Tymczasem jeszcze w styczniu pobity został kolejny rekord, który obecnie wynosi 3,257 mln użytkowników. Inna sprawa, że mimo spadku PUBG wciąż nie ma sobie równych pod względem popularności na Steamie.


Czytaj dalej

Redaktor
Tomasz „Ninho” Lubczyński-Wojtasz

W CD-Action jestem od 2016 roku, wcześniej publikowałem m.in. w Przeglądzie Sportowym. W redakcji robiłem chyba wszystko – byłem sprzętowcem, prowadziłem działy info i zapowiedzi, szefowałem newsroomowi, jak i całej stronie. Następnie bezpieczną przystań znalazłem w social mediach, którymi zajmowałem się do końca 2022 roku, gdy odszedłem z CDA. Nie przestałem jednak pisać – wciąż możecie mnie więc czytać: zarówno na stronie www, jak i w piśmie.

Profil
Wpisów734

Obserwujących7

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze