4
5.04.2018, 15:19Lektura na 2 minuty

Hitman przyciągnął miliony graczy, Warner wyda „edycję ostateczną”

IO Interactive najwyraźniej przeprosiło się z wielkimi wydawcami. Przynajmniej chwilowo.


Paweł „Cursian” Raban

W zeszłym roku byliśmy świadkami rozstania IO Interactive ze Square Enix. Przez długi czas los marki Hitman był niepewny, ale ostatecznie prawa zostały w ręku IOI, a ono samo wybrało drogę studia niezależnego. Dziś firma przygotowuje kolejną edycję Hitmana z 2016 roku (wcześniej dostaliśmy już zbiorczą wersję pudełkową oraz wzbogacone o nowe elementy cyfrowe wydanie Game of the Year). Co ciekawe, Definitive Edition zostanie wydane przez Warner Bros. Wygląda więc na to, że – przynajmniej czasowo – twórcy przeprosili się z wielkimi wydawcami. Na razie nie wiadomo jednak, czy oznacza to początek dłuższej współpracy i opiekę Warnera nad powstającą kontynuacją, czy jedynie jednorazową przygodę.

Definitive Edition trafi na Xboksa One i PlayStation 4 18 maja i będzie zawierała wszystkie elementy edycji gry roku (w tym dodatkową kampanię „Pacjent zero” oraz przedmioty kosmetyczne w rodzaju uniformu klauna), Blood Money Requiem Pack (nowy pistolet z tłumikiem, wybuchająca gumowa kaczuszka, śnieżnobiały garnitur, koszula z krawatem), pakiet trzech dodatkowych misji z akcją osadzoną w Sapienzie i Marrakeszu oraz trzy stroje inspirowane innymi grami developera: Freedom Fighters, Kane & Lynch i Mini Ninjas. Wdzianka mają uświetnić zbliżającą się dwudziestą rocznicę istnienia IO Interactive. Jakiś czas po premierze Definitive Edition pakiet rocznicowy będzie można także zakupić oddzielnie.

hitman_4bqt.jpg


Przy okazji twórcy postanowili też pochwalić się popularnością najnowszego Hitmana. Na całym świcie w elegancki gajerek wskoczyło już łącznie ponad 12 milionów osób (w listopadzie zeszłego roku mówiono o 7 milionach). IO Interactive otwarcie przyznaje, że nagły skok popularności jest w dużej mierze pochodną organizowanych co jakiś czas promocji, w ramach których można zgarnąć darmowe odcinki gry (taki los spotkał już prolog, Paryż i Sapienzę), ale zauważa, że z uwagi na rekordową aktywność graczy musiało ostatnio zwiększyć pojemność serwerów. Niestety nie sprecyzowano, co to dokładnie oznacza.


Czytaj dalej

Redaktor
Paweł „Cursian” Raban

Jestem wielbicielem turówek i wszelkiej maści erpegów: zarówno klasycznych, jak i współczesnych. Do tego zdeklarowanym zwolennikiem tytułów dla jednego gracza, przy czym od tej zasady istnieje jeden poważny wyjątek – World of Warcraft. W Azeroth przesiedziałem więcej godzin, niż chciałbym przyznać, raz ciesząc się każdą chwilą, kiedy indziej zrzędząc na czym świat stoi. Nie wyobrażam sobie dnia bez książki (niemal zawsze fantastyki), za to spokojnie obyłbym się bez kina i seriali. Z CDA związany jestem od 2011 roku.

Profil
Wpisów3207

Obserwujących6

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze