Detroit: Become Human – Kulisy produkcji i mroczny gameplay [WIDEO]
Praca nad grą przypominała kręcenie hollywoodzkiego widowiska.
Już 25 maja będziemy świadkami premiery Detroit: Become Human. To zdecydowanie największe przedsięwzięcie w historii studia Quantic Dream (Fahrenheit, Heavy Rain, Beyond: Dwie dusze). Prace nad scenariuszem trwały dwa lata, zapewne tyle samo czasu poświęcono na realizację zaawansowanych sesji performance capture (jednoczesna rejestracja ruchu, głosu i mimiki), w których wzięło udział około 300 aktorów. Na potrzeby gry stworzono ponad 37 tysięcy animacji. To tylko część ciekawych informacji, które pojawiają się w poniższym zakulisowym materiale wideo (film jest po angielsku, ale da się włączyć polskie napisy). Pojawia się w nim też kilka scen prezentujących rozgrywkę.
Znacznie większą porcję świeżego gameplayu znajdziecie w publikacji serwisu IGN. David Cage, scenarzysta i reżyser gry, omawia jedną z jej najbardziej przejmujących scen.
Pozwolę sobie przypomnieć, że od minionego wtorku z PlayStation Store można pobrać demo gry w pełnej polskiej wersji językowej.
Czytaj dalej
Niegdyś byłem ekspertem od klasycznych przygodówek, zaś obecnie jestem nieuleczalnym łasuchem i nieprzyzwoicie zatwardziałym fanem angielskiego futbolu. Zaczynałem z poziomu wiernego czytelnika CD-Action, pisałem w kilku miejscach. Aktualnie spełniam swoje marzenia.