Dying Light 2: „Nowoczesne średniowiecze” na mnóstwie screenów i grafik koncepcyjnych [GALERIA]
Chris Avellone przedstawia...
Dying Light 2, branżowa tajemnica poliszynela, opowiedział o sobie podczas wczorajszej konferencji Microsoftu. Z targowej prezentacji dowiedzieliśmy się, że przy scenariuszu pomaga Chris Avellone (Fallout 2, Planescape: Torment, Prey), a tytuł ma nas skusić nie tylko walką w zwarciu i atrakcyjną eksplorację, ale również wyborami, które w znaczący sposób wpłyną na świat gry.
Ten ostatni aspekt poniekąd widać na ujawnionych właśnie materiałach, prezentujących w akcji europejskie miasto, którego kształt dostosowuje się do naszych poczynań. Ponadto zrzuty stanowią okazję, by zapoznać się z konwencją „nowoczesnego średniowiecza” oraz przybić sobie piątki z żywymi trupami i przedstawicielami kilku wewnątrzgrowych frakcji.
(Kliknij, by powiększyć)
(Kliknij, by powiększyć)
(Kliknij, by powiększyć)
(Kliknij, by powiększyć)
(Kliknij, by powiększyć)
(Kliknij, by powiększyć)
(Kliknij, by powiększyć)
(Kliknij, by powiększyć)
(Kliknij, by powiększyć)
(Kliknij, by powiększyć)
(Kliknij, by powiększyć)
(Kliknij, by powiększyć)
(Kliknij, by powiększyć)
(Kliknij, by powiększyć)
(Kliknij, by powiększyć)
(Kliknij, by powiększyć)
(Kliknij, by powiększyć)
Zwiastun prezentujący w akcji parkourowe fikoły (ruchów ma być ponad dwa razy więcej niż w „jedynce”) możecie podziwiać pod tym adresem.
Czytaj dalej
Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.