Cyberpunk 2077: O ekranach ładowania i latających samochodach
Twórcy dzielą się kolejnymi szczegółami na temat gry.
Wczoraj pisaliśmy o tym, że w Cyberpunku 2077 pokierujemy „setkami aut, motocykli i innych rodzajów maszyn”. Wśród szerokiego repertuaru grywalnych pojazdów zabraknie jednak miejsca na latające samochody. Jednocześnie projektant poziomów w studiu CD Projekt Red, Max Pears, w rozmowie z serwisem Metro potwierdził, że futurystyczne środki transportu będą istotnym elementem wyreżyserowanych misji.
Przejdźmy teraz do konstrukcji świata gry. Według Kyle’a Rowleya (design director) będziemy musieli przeczekać tylko początkowe wczytywanie danych gry. Późniejsza eksploracja, włącznie z wchodzeniem i wychodzeniem z budynków, nie będzie przerywana ekranami ładowania. Usprawnione w porównaniu do Wiedźmina 3 (który doczytywał dane choćby przed przejściem do Kaer Morhen) streamowanie otwartego środowiska bez wątpienia ułatwi wsiąknięcie w klimat gry.
Przy okazji gorąco zachęcam do zapoznania się z zapowiedzią Cyberpunka 2077, w której Papkin zebrał dla was sporą dawkę informacji.
Czytaj dalej
Niegdyś byłem ekspertem od klasycznych przygodówek, zaś obecnie jestem nieuleczalnym łasuchem i nieprzyzwoicie zatwardziałym fanem angielskiego futbolu. Zaczynałem z poziomu wiernego czytelnika CD-Action, pisałem w kilku miejscach. Aktualnie spełniam swoje marzenia.