Hitman 2: Twórcy zachęcają do kombinowania [WIDEO]
Radzą też, jak wykorzystywać elementy interfejsu.
IO Interactive sugerowało ostatnio, jak skorzystać z poprawionego zachowania tłumu. Dziś twórcy nakłaniają nas do kombinowania i szukania nietuzinkowych, przebiegłych sposobów eliminowania celów. Weterani serii wiedzą zapewne, czego mniej więcej się spodziewać, ale nowicjusze powinni pamiętać, że tradycyjna broń nie zawsze jest najlepszym wyjściem. Znacznie rozsądniej upozorować wypadek i przykładowo zrzucić komuś na głowę ciężką dyskotekową kulę.
Warto również zrobić użytek z elementów interfejsu. Minimapa przyda się do śledzenia celu, zaś system Picture-in-Picture wyświetli w rogu ekranu sceny przedstawiające szczególnie ważne i potencjalnie groźne sytuacje, na przykład moment, w którym strażnicy odnajdują ciało jednego ze swych kolegów.
Kilka dni temu autorzy potwierdzili, że Agent 47 wybierze się do Kolumbii, a nieco wcześniej poinformowali, że w „dwójce” pojawi się zawartość z pierwszego sezonu.
Czytaj dalej
Jestem wielbicielem turówek i wszelkiej maści erpegów: zarówno klasycznych, jak i współczesnych. Do tego zdeklarowanym zwolennikiem tytułów dla jednego gracza, przy czym od tej zasady istnieje jeden poważny wyjątek – World of Warcraft. W Azeroth przesiedziałem więcej godzin, niż chciałbym przyznać, raz ciesząc się każdą chwilą, kiedy indziej zrzędząc na czym świat stoi. Nie wyobrażam sobie dnia bez książki (niemal zawsze fantastyki), za to spokojnie obyłbym się bez kina i seriali. Z CDA związany jestem od 2011 roku.