6
9.10.2018, 21:43Lektura na 1 minutę

Fallout 76: Mody? Bethesda pozwoli, ale...

Jeśli nic nie ulegnie zmianie, modyfikacje uruchomimy tylko na prywatnych serwerach. 


Stanisław „Wokulski” Falenta

Źródłem informacji jest serwis gamespot.com, którego pracownicy mieli okazję porozmawiać na ten temat z Pete’em Hinesem – wiceprezesem Bethesdy i szefem jej działu marketingu. Jak się okazuje, firma prowadzi prace nad wsparciem dla modów i prywatnymi serwerami równolegle, a tematy te są ze sobą ściśle związane.

Interesująca wydaje się również deklaracja, którą Hines poczynił przy okazji wyjaśniania, dlaczego Bethesda nie chce modów na serwerach publicznych:


Ty będziesz decydował, jakie mody włączasz i uruchamiasz [na swoim serwerze – dop. red.], a wszyscy uczestniczący w zabawie gracze będą grali z użyciem tych samych modyfikacji.



Wydaje się więc, że z modami grzebiącymi w ustawieniach jedynie po stronie gracza możemy się pożegnać. Przynajmniej oficjalnie – w praktyce wszyscy wiemy, dlaczego gra się w gry Bethesdy nawet kilka lat po premierze, prawda? Niestety, ze względu na prace nad serwerami prywatnymi obsługi modów nie dostaniemy przed pierwszym kwartałem 2019 roku i dopiero wtedy dowiemy się, czy online’owy Fallout z modami ma potencjał na stanie się nowym wcieleniem szaleństwa, jakiego można było doświadczyć na serwerach pokroju SAMP. Przypomnijmy, że sama gra będzie miała premierę już 14 listopada na PC, PS4 i XBO.


Czytaj dalej

Redaktor
Stanisław „Wokulski” Falenta

Wielki entuzjasta gier z custom contentem. Setki godzin nabite w Cities: Skylines, Minecrafcie i Animal Crossing: New Horizons mówią same za siebie. Do tego rasowy Nintendron, który kupuje 10-letnie gry za pełną cenę i jeszcze się cieszy. Prywatnie lubi pływanie, sztukę i prowadzenie amatorskich sesji D&D.

Profil
Wpisów1004

Obserwujących8

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze