26
15.10.2018, 17:49Lektura na 2 minuty

Red Dead Redemption II: Kobiece postacie, olbrzymia liczba animacji i tony dialogów, czyli nowe informacje o grze

W grze usłyszymy 500 tysięcy linii dialogowych. Jeśli nie jest to wyolbrzymienie ze strony współzałożyciela Rockstar Games, w RDR2 jest pięciokrotnie więcej zarejestrowanych dialogów niż w Falloucie 4.


Stanisław „Wokulski” Falenta

W obszernym wywiadzie udzielonym czasopismu Vulture Dan Houser, wicedyrektor kreatywny i współzałożyciel Rockstar Games, rzucił nieco więcej światła na skalę gry. Przypomnijmy, że ma ona zapewnić nam co najmniej 60 godzin rozgrywki. Niedawno wyszło na jaw, że wersja gry dla PS4 pochłonie aż 105 GB miejsca na dysku, a wyżej wspominamy o szokującej liczbie linii dialogowych. Jak to ujęto w wywiadzie, „niektóre tygodnie pracy w studio bywały stugodzinne”. Houser bez ogródek przyznał, że późna faza prac nad grą wymaga od programistów zarywania wielu nocy, a pracy jedynie przybywa. W przypadku każdego zwiastuna i reklamy telewizyjnej powstawało ponad 70 wersji filmiku, a zaimplementowanych w dziele animacji jest około... 300 000.


Nawet przechodnie posiadają specjalnie napisane scenariusze liczące sobie po 80 stron każdy.



Z kolei jeśli chodzi o aktorów motion capture oraz głosowych, przy grze pracowało ich 1200. Interaktywnych, zmieniających się podczas misji indywidualnych podkładów muzycznych możemy naliczyć zaś dokładnie 192.

W tym zalewie liczb nie brakuje również deklaracji bezpośrednio odnoszących się do rozgrywki. Utrzymano niedawne zapewnienie, że w grze napotkamy 200 zwierząt (każde ze swoim dźwiękiem). Z kolei fani patriarchatu pozostaną niepocieszeni – Houser zdecydowanie zadeklarował, że na brak silnych postaci kobiecych nie będziemy mogli narzekać.


W grze znajdziemy [postacie kobiece], które są słabe, znajdziemy również takie, które z nisko postawionych rosną w siłę, napotkamy też takie, które myślą, że są silne, ale życie da im popalić. To samo w przypadku mężczyzn.



Intryguje również, że studio już teraz myśli o części trzeciej. 


Jeśli tej odsłonie powiedzie się wystarczająco dobrze i będziemy czuli, że mamy coś do powiedzenia, weźmiemy to pod rozwagę.


– stwierdził Dan Houser. Tymczasem my czekamy cierpliwie i zastanawiamy się, czy gargantuiczne liczby przełożą się na równie gargantuicznie wciągający i dopracowany gameplay. Premiera gry 26 października 2018.


Czytaj dalej

Redaktor
Stanisław „Wokulski” Falenta

Wielki entuzjasta gier z custom contentem. Setki godzin nabite w Cities: Skylines, Minecrafcie i Animal Crossing: New Horizons mówią same za siebie. Do tego rasowy Nintendron, który kupuje 10-letnie gry za pełną cenę i jeszcze się cieszy. Prywatnie lubi pływanie, sztukę i prowadzenie amatorskich sesji D&D.

Profil
Wpisów1004

Obserwujących8

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze