Resident Evil 3: Sztuczna inteligencja zrobiła remaster przed Capcomem [GALERIA]
Przygody Jill Valentine jeszcze nigdy nie wyglądały tak dobrze.
Remake Resident Evil 2 pokazał, jak powinno się odnawiać klasyki komputerowej rozrywki. Zachwycił zarówno recenzentów (w tym Ninho, który w CDA 3/2019 wystawił solidne 9/10), jak i graczy, którzy tłumnie polecieli do sklepów i zapewnili mu doskonałe wyniki sprzedażowe. W obliczu tych wszystkich pozytywów remake klasycznej "trójki" zdaje się być wyłącznie kwestią czasu. Zanim jednak dostaniemy go w nasze ręce, możemy pilnować fanowskiego projektu odnowienia klasyka z PSX-a. Swoje wirtualne paluchy macza w nim, a jakże, sztuczna inteligencja.
O tym, jakie cuda mogą uczynić uczenie maszynowe i programy typu Gigapixel czy Super Resolution od nVidii, mogliśmy się już przekonać na własne oczy na przykładach Dooma, Morrowinda czy Final Fantasy VII. Teraz jeden z zapaleńców, podpisujący się na forum ResetEra jako Nefer, wykorzystał te same metody do poprawienia jakości renderowanych teł z Resident Evil 3. Dla osiągnięcia jak najlepszego efektu, na warsztat wziął grafiki z wydania na GameCube'a. Rekonstrukcje wciąż trwają, ale już możemy rzucić okiem na efekty pracy sztucznej inteligencji.
Czytaj dalej
Czarna owca rodu Belmontów, szatniarz w Lakeview Hotel, włóczęga z Shady Sands, dawny szef ochrony Sarif Industries, wielokrotny zabójca Crawmeraksa, tropiciel ze starego Yharnam, legenda Night City.