35
14.11.2019, 12:55Lektura na 2 minuty

Red Dead Redemption 2: Rockstar przeprasza pecetowców i rozdaje z tej okazji prezenty

Do tego publikuje pierwszy patch rozwiązujący część problemów.


Witold Tłuchowski

Jeżeli mieliście wątpliwą przyjemność obcowania z pecetowym Red Dead Redemption 2 krótko po premierze, to doskonale wiecie, że jego optymalizacja daleka była od ideału. Jednym zabawę psuły programy antywirusowe, przez które gra od razu wyrzucała nas do pulpitu, drugim niekończące się wczytywanie danych, a jeszcze innym taka drobnostka jak brak dźwięku podczas rozgrywki. Jeżeli już wszystko działało poprawnie, to nie działało płynnie – i nawet nie do końca potrafiono wskazać na przyczyny takiego stanu rzeczy. Problem był powszechny, chociaż oczywiście nie dotknął każdego – posiadacze najmocniejszych maszyn raczej narzekać nie musieli.

Rockstara uwija się od kilku dni jak w ukropie i dzisiaj doczekaliśmy się w końcu pierwszego patcha naprawiającego chociaż część usterek – przede wszystkim tzw. stuttering, czyli brak płynności mimo wysokiej liczby klatek na sekundę (chociaż firma ostrzega, że niektórzy wciąż mogą go doświadczać). Twórcy pracują nad rozwiązaniem tej kwestii wraz z Nvidią; powinniśmy się go doczekać przy okazji następnej aktualizacji.

Developerzy przeprosili też za „czasowe niedogodności”. Dodatkowo obiecali, iż wszyscy, którzy zagrają w Red Dead Redemption 2 na pecetach w najbliższym czasie (łącznie z okresem świątecznym) otrzymają garść drobnych prezentów w Red Dead Online: ponczo dla naszej postaci oraz zapasy i amunicję. Dla fanów singleplayera jest to raczej słabe pocieszenie, ale lepsze to niż nic.

 


Czytaj dalej

Redaktor
Witold Tłuchowski

Czytelnik CD-Action od prawie 25 lat, redaktor od 2018. Kocham Soulsy i zrobię wszystko, by inni też je pokochali. Szef działów zapowiedzi i recenzji.

Profil
Wpisów5501

Obserwujących13

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze