3
20.06.2020, 18:28Lektura na 1 minutę

Star Wars: Squadrons było tworzone od podstaw z myślą o VR

Nie znaczy to oczywiście, że nie pogramy tradycyjnie.


Stanisław „Wokulski” Falenta

Kilka dni temu EA ukazało światu grę znaną wcześniej jako Projekt Maverick – Star Wars: Squadrons. Poza zwiastunem do sieci trafił gameplay, kilka słów na jej temat postanowił też powiedzieć serwisowi Polygon dyrektor kreatywny Ian Frazier.

Jak przyznaje, nowa gra studia EA Motive jest nie tylko w pełni grywalna w wirtualnej rzeczywistości, ale i tworzona specjalnie z myślą o niej – nie ma mowy o "dostawce" czy "ograniczonym trybie":


Zaczęliśmy produkcję i bardzo szybko uzyskaliśmy wstępny prototyp. O wiele szybciej niż zwykle. Byliśmy z tego faktu bardzo zadowoleni. Udało się nam to w tydzień. A na koniec drugiego tygodnia mieliśmy go w VR. Więc ta gra jest tworzona naprawdę od podstaw z myślą zarówno o 2D, jak i VR.


Jak wyjaśnił w dalszej części wywiadu, główną zasługą takiego stanu rzeczy było umiejscowienie kamery w grze. Dzięki oparciu interfejsu o kokpit produkcja „naturalnie nadawała się do wirtualnej rzeczywistości” i „nie wymagała tworzenia portu”.

Premiera Star Wars: Squadrons odbędzie się 2 października 2020 na PC, PS4 oraz XBO, z czego jedynie ta ostatnia nie zaoferuje VR. Przypomnijmy, że developerzy zapowiedzieli również pełne wsparcie dla joysticków.


Czytaj dalej

Redaktor
Stanisław „Wokulski” Falenta

Wielki entuzjasta gier z custom contentem. Setki godzin nabite w Cities: Skylines, Minecrafcie i Animal Crossing: New Horizons mówią same za siebie. Do tego rasowy Nintendron, który kupuje 10-letnie gry za pełną cenę i jeszcze się cieszy. Prywatnie lubi pływanie, sztukę i prowadzenie amatorskich sesji D&D.

Profil
Wpisów1004

Obserwujących8

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze