9
13.08.2020, 14:58Lektura na 2 minuty

Halo Infinite: Twórcy rozważali podzielenie gry na części zamiast przełożenia premiery

Bylibyście zadowoleni z takiego obrotu spraw?


Witold Tłuchowski

Prezentacja pierwszego gameplayu z Halo Infinite miała być najważniejszym punktem niedawnego Xbox Games Showcase. Faktycznie, po kilku tygodniach o prezentacji najczęściej mówi się w kontekście słabego wrażenia, jakie zrobiła gra 343 Industries.

Nawet pomimo chłodnego przyjęcia pokazu przełożenie daty premiery najważniejszego tytułu startowego Xboksa Series X musiało być niełatwą decyzją. Goszczący w internetowym talk-show Animal Talking szef Xboksa Phil Spencer przyznał, że spotkało się to z ogromnym rozczarowaniem również w samej firmie.


Z niecierpliwością czekaliśmy na równoczesne wypuszczenie Halo Infinite i Xboksa Series X. W końcu musiałem jednak podjąć właściwą decyzję. Siła serii Halo – zdrowie i możliwości zespołu… [zadałem sobie pytanie], czy całość zmierza w kierunku gry o jakości, której oczekujemy?


Spencer wraz z developerami zastanawiał się więc w ostatnim tygodniu, co w takim wypadku powinni zrobić. Poruszono wtedy kwestię podzielenia gry na mniejsze części i wydawania ich w różnym czasie. Pomysł ten ostatecznie odrzucono, ponieważ uznano, że nie licowałby z godnością marki. Spencer dodał:


Przepraszam fanów, bo nigdy nie lubię budować oczekiwań, a potem nie móc im sprostać. Wierzę przy tym, że na dłuższą metę podejmujemy właściwą decyzję, zarówno w przypadku Xboksa, jak i Halo oraz naszych klientów.


Halo Infinite na pecetach, Xboksie One i Xboksie Series X pojawi się w 2021.


Czytaj dalej

Redaktor
Witold Tłuchowski

Czytelnik CD-Action od prawie 25 lat, redaktor od 2018. Kocham Soulsy i zrobię wszystko, by inni też je pokochali. Szef działów zapowiedzi i recenzji.

Profil
Wpisów5501

Obserwujących13

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze