Cyberpunk 2077: Lepsza wydajność na starszych konsolach [WIDEO]
Zeszłotygodniowy patch robi robotę.
Premierowy build Cyberpunka 2077, mimo wcześniejszych zapewnień włodarzy CD Projektu, NIE działał „zaskakująco dobrze” na starszych konsolach. Posiadacze PS4 i XBO narzekali na mizerną wydajność gry. Warszawski wydawca przeprosił za taki stan rzeczy i obiecał wyeliminować rażące niedociągnięcia. I wygląda na to, że wszystko zmierza w dobrym kierunku.
Zeszłotygodniowa łatka 1.05 zapewnia naprawdę istotną poprawę wydajności. Jest to szczególnie widoczne w przypadku Cyberpunka 2077 odpalonego na PS4 i XBO. W niektórych segmentach gry otrzymujemy dodatkowe 10-12 klatek animacji (bazowe wersje konsol). Ba, powoli zbliżamy się do stałych 30 fps-ów. Owszem, jazda samochodem po ulicach Night City nadal potrafi dopiec starszemu sprzętowi, ale już nie tak mocno jak wcześniej.
Na podstawowym PS4 wreszcie dobijemy do wartości 1080p, choć oczywiście w dalszym ciągu jesteśmy skazani na dynamiczną rozdzielczość. W najgorszym wypadku obraz jest wyświetlany w 720p. Dla porównania na zwykłym Xboksie One wyciśniemy maksymalnie 900p.
Rzućcie okiem na poniższe porównania (podziękowania dla ElAnalistaDeBits).
Czytaj dalej
Niegdyś byłem ekspertem od klasycznych przygodówek, zaś obecnie jestem nieuleczalnym łasuchem i nieprzyzwoicie zatwardziałym fanem angielskiego futbolu. Zaczynałem z poziomu wiernego czytelnika CD-Action, pisałem w kilku miejscach. Aktualnie spełniam swoje marzenia.