15
29.01.2021, 20:28Lektura na 1 minutę

The Medium: Sprzedaż gry pokryła już koszty produkcji i marketingu

Dzień po premierze...


Rafał „hraboll” Pieczka

Zaledwie wczoraj Bloober Team świętowało premierę swojego najnowszego dzieła, horroru The Medium (PC, Xbox Series X). Co ciekawe, rodzima produkcja może już pochwalić się niemałym sukcesem. Chodzi o całkowity zwrot kosztów produkcji i marketingu. Przed wami treść oficjalnego komunikatu:


Zarząd spółki Bloober Team S.A. z siedzibą w Krakowie (dalej jako „Emitent”) przekazuje do publicznej wiadomości, że zgodnie z szacunkami Emitenta sprzedaż gry „The Medium” (dalej jako „Gra”) osiągnęła poziom, który pokrył koszty produkcji i marketingu Gry.


Choć The Medium zebrało mieszane oceny, to – sądząc po powyższych informacjach – cieszy się sporą popularnością. Cóż, gratulujemy krakowskiemu developerowi i czekamy na dokładniejsze wyniki sprzedaży. Przypomnę, że „polski Silent Hill” jest dostępny w ramach abonamentu Xbox Game Pass.


Czytaj dalej

Redaktor
Rafał „hraboll” Pieczka

Niegdyś byłem ekspertem od klasycznych przygodówek, zaś obecnie jestem nieuleczalnym łasuchem i nieprzyzwoicie zatwardziałym fanem angielskiego futbolu. Zaczynałem z poziomu wiernego czytelnika CD-Action, pisałem w kilku miejscach. Aktualnie spełniam swoje marzenia.

Profil
Wpisów1397

Obserwujących6

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze