5
2.10.2021, 13:03Lektura na 1 minutę

Capcom: PC może stać się główną platformą dla przyszłych gier wydawcy

Trzymamy kciuki za realizację ambitnych planów.

Capcom nie pierwszy raz podkreśla, że PC jest „ważną platformą”. Zresztą komputerowe wersje gier tego wydawcy generują bardzo dobre wyniki finansowe. Wprawdzie jeszcze w poprzednim roku fiskalnym, notabene rekordowym okresie dla japońskiej firmy, konsolowe wydania różnych tytułów osiągały lepsze liczby (ogólny popyt, przychód itd.), ale „blaszak” powoli niweluje obecną różnicę w osiąganych rezultatach.

Haruhiro Tsujimoto - prezes i dyrektor operacyjny Capcomu - chce, aby to pecety stały się głównym rynkiem zbytu dla gier wydawcy (jak podaje Nikkei). Możliwe, że w 2022 lub 2023 roku segment związany z komputerową rozrywką wypracuje połowę ogólnej sprzedaży dużych tytułów.


From Nikkei: Capcom COO says the company wants to set PC as main outlet for its game software. By 2022 or 2023, Capcom hopes sales of games on consoles : PCs to be 50:50.https://t.co/IsSAu0m3Ml— Takashi Mochizuki (@6d6f636869) September 30, 2021


To bez wątpienia dobra informacja dla fanów komputerowego gamingu. Miejmy nadzieję, że pecetowe wersje gier Capcomu będą prezentowały odpowiednią jakość. Warto przypomnieć, iż Monster Hunter Rise zmierza na PC.


Czytaj dalej

Redaktor
Rafał „hraboll” Pieczka

Niegdyś byłem ekspertem od klasycznych przygodówek, zaś obecnie jestem nieuleczalnym łasuchem i nieprzyzwoicie zatwardziałym fanem angielskiego futbolu. Zaczynałem z poziomu wiernego czytelnika CD-Action, pisałem w kilku miejscach. Aktualnie spełniam swoje marzenia.

Profil
Wpisów1397

Obserwujących6

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze