Age of Empires II: Return of Rome – Nowy dodatek z datą premiery

Kiedy Microsoft zapowiedział powrót Age of Empires II, trochę nie chciało mi się wierzyć w sukces tej produkcji – zmienił się odbiorca, zmieniły się też same gry, a dinozaury pamiętające jeszcze premierę oryginału przecież mogą grać w niego dalej. Widziałem to raczej jako próbę zagrania na nostalgii i jednocześnie podwędzenia mi z kieszeni kolejnej „stówki”, ale ostatecznie okazało się, że mamy do czynienia z dobrym remasterem, który robi coś więcej, niż tylko podbija rozdzielczość.
Trzy dodatki później to ciągle świetna strategia (choć dalej nie mam pojęcia jak ludzie grają w to na konsolach), a gigant z Redmond właśnie zapowiedział kolejne rozszerzenie, zatytułowane Return of Rome. Informacja jest bardzo lakoniczna, ponieważ dostaliśmy zaledwie jednego tweeta i datę premiery.
Wnosząc po dołączonej grafice, Age of Empires II otrzyma kolejne grywalne cywilizacje: Babilończyków, Rzymian oraz Egipcjan. Do tego zapewne nowe budynki, jednostki oraz misje. Return of Rome zostanie wydane za nieco ponad miesiąc – 16 maja. Do tego czasu Microsoft pewnie zaprezentuje jakiś gameplay i opublikuje więcej konkretów, więc trzeba uzbroić się w cierpliwość. Właściwie to tylko odrobinę cierpliwości w porównaniu z męką, jaką jest oczekiwanie na wiadomości w temacie zapowiedzianego pod koniec zeszłego roku Age of Mythology Retold…
Czytaj dalej
10 odpowiedzi do “Age of Empires II: Return of Rome – Nowy dodatek z datą premiery”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
To trochę idiotyczne, żeby wprowadzać antyczne cywilizacje do gry, dziejącej się głównie w czasach średniowiecznych (tym bardziej, że babilończycy już wtedy nie istnieli jako nacja/cywilizacja, tak samo, jak Imperium Rzymskie). Jak ktoś chce grać tymi cywilizacjami, to sobie odpali age-a 1.
W średniowieczu Imperium Rzymskie istniało jak najbardziej, choć zasadniczo poza Italią.
No jasne, po co ktoś miałby mieć mozliwosc zagrania lubianymi przez siebie frakcjami w nowszej grze z lepszą grafiką i poprawioną mechaniką? Bez sensu.
@Geisericus – właśnie, toż prawie tysiąc lat Rzym upadał i upaść nie mógł.
@Geisericus, istnialo BIZANCJUM, czyli Cesarstwo Wschodniorzymskie, które jest w grze od podstawki, wiedziałbyś to, jakbyś w ogóle grał w tą grę
@Quetz idź i coooonsoomuj bardziej, niech devy bardziej rozmieniają grę na drobne
A Bizancjum to niby nie jest Cesarstwo Rzymskie ?
Oczywiście gdy zapytam w jaki sposób dodawanie opcjonalnej zawartosci do gry jest rozmienianiem jej na drobne nie dostane odpowiedzi, ale dobrze wiedziec, ze nadal przezywasz swoje upokorzenie w jakims komciu sprzed x miesiecy – moze jest szansa na refleksje xD (dzieki za przypomnienie sie tym oslim rykiem BTW, bo w ogole nie kojarzylem, ze mielismy jakas interakcje wczesniej)
Imperium Rzymskie w średniowieczu istniało jak najbardziej nawet jeśli zbyt dużo czasu samego Rzymu nie posiadało i współcześnie niektórzy lubią negować, że występowała wyraźna ciągłość między imperium czasów Oktawiana Augusta a tym, które upadło w 1453, ale tutaj wyraźnie widzimy na grafice Rzym antyczny. Lorica segmentata, to jednak pancerz, który zdążył wyjść z użycia jeszcze przed okresem średniowiecznym a Imperium Wschodniorzymskie jako takie jest już w grze reprezentowane.
Tak czy inaczej już wolałbym grać cywilizacjami antycznymi w AoE2 niż grać w AoE1 w ogóle.
Jedynka ma wspaniały klimat, ale faktycznie jest strasznie (nomen omen) prymitywna. Ledwo co różniące się od siebie cywilizacje, a dwie pierwsze epoki są tylko po to żeby przejść do 3 i 4. Fajnie jakby przenieśli 1 AoE do 2 AoE. Taki a la rimejk.
A „Święte Cesarstwo Rzymskie Narodu Niemieckiego” to co? ;-P
Ja tam się trzymam swoich staroci 1 i 2 z uPatch HD