Aktorka z „Szybkich i Wściekłych” reklamuje Skull and Bones na niezręcznym filmiku
Zaangażowanie Michelle Rodriguez ma chyba nas zachęcić do zakupu Skull and Bones.
Skull and Bones otrzymało rzadki przywilej w świecie gier: mimo siedmiu dat premiery najwyraźniej zostanie dociągnięte do końca. Już między 8 a 11 lutego rozpocznie się otwarta beta (wcześniej była zamknięta). Mamy plany rozwoju gry oraz nawet minidokument o tworzeniu świata. Ahoj! Teraz do kompletu dochodzi filmik, w którym celebryta reklamuje nadchodzący tytuł. W tym przypadku wybrano Michelle Rodriguez znaną głównie z „Szybkich i Wściekłych”.
Aha, okej
Jest to dość krępujący filmik, na którym jeden z twórców wprowadza ewidentnie nieco pogubioną gościnię w arkana podboju mórz.
Wow, wow, ahahahaha.
Rozgrywkę obejrzycie poniżej:
Gameplay wpisuje się w szerszy trend agnażowania znanych i mniej znanych aktorów do pokazywania gier większej publiczności.
Czytaj dalej
Wielki entuzjasta gier z custom contentem. Setki godzin nabite w Cities: Skylines, Minecrafcie i Animal Crossing: New Horizons mówią same za siebie. Do tego rasowy Nintendron, który kupuje 10-letnie gry za pełną cenę i jeszcze się cieszy. Prywatnie lubi pływanie, sztukę i prowadzenie amatorskich sesji D&D.