11
około 9 godzin temuLektura na 2 minuty

Ciri będzie korzystać nie tylko z łańcucha? Reżyser Wiedźmina 4 o nowości w serii

Cytując reżysera Wiedźmina 4: „Łańcucha da się używać i… będzie fajny!”. Ale to nie wszystko!


Filip „Chrzuszczu” Chrzuszcz

Od momentu pojawienia się pierwszej zapowiedzi Wiedźmina 4 fani spekulują, czy łańcuch, z którego korzysta Ciri w trakcie walki z Baukiem, jest tylko nawiązaniem do słynnego intra gry z 2007 roku, wyreżyserowanego przez Tomasza Bagińskiego, czy może kryją się za tym jakieś nowe mechaniki rozgrywki? 

W trakcie naszej ostatniej wizyty w CD Projekcie Red, gdzie chcieliśmy dowiedzieć się jakichkolwiek gameplayowych informacji o Wiedźminie 4, moją uwagę przykuł wcześniejszy wywiad Sebastiana Kalemby dla Skill Upa, w którym wspominał o łańcuchu widocznym w zwiastunie jako „jednym z narzędzi do użytku w grze”. Zapytałem więc reżysera Wiedźmina 4, czy oprócz tego planują korzystanie z większej liczby takich gadżetów.


Pozwólcie, że odpowiem, puszczając oko w waszą stronę. Chcieliśmy tym łańcuchem nawiązać do pierwszego zwiastuna z Geraltem, gdzie walczy ze strzygą, co bezpośrednio bazuje na opowiadaniu Andrzeja Sapkowskiego. Tak, łańcucha da się używać i… będzie fajny! Więcej o potencjalnych narzędziach na razie nic nie powiem, bo jeszcze przyjdzie na to czas.


Sebastian Kalemba

W poprzedniej części Geralt korzystał z petard czy sporadycznie z kuszy (szczególnie przy tych przeklętych znacznikach na Skellige), a pozwolenie Ciri na tak szeroki wachlarz broni mogłoby znacznie uatrakcyjnić rozgrywkę. Może system walki nie będzie już polegał na sporadycznych unikach, a będzie utrudniony ze względu na przymus używania gadżetów takich jak łańcuch? Mogłaby to być odpowiedź dla graczy, którzy oczekiwaliby od kolejnego Wiedźmina znacznie trudniejszych wyzwań. Dość oczywisty wydaje się również brak jakichkolwiek konkretów ze strony twórców, bo implementacja jakiegoś narzędzia zajmuje sporo czasu, a nie ma pewności, że ostatecznie pozostanie on w Wiedźminie 4. 

Myślicie, że byłaby to dobra decyzja ze strony twórców? 


Czytaj dalej

Redaktor
Filip „Chrzuszczu” Chrzuszcz

Rodowity bałuciarz i entuzjasta popkultury. W wolnych chwilach robi filmiki o grach na YouTubie. Kontakt: filip.chrzuszcz@cdaction.pl

Profil
Wpisów868

Obserwujących3

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze