Cities: Skylines 2 – Praktyczne podstawy budowania miasta na nowej prezentacji rozgrywki
Colossal Order pokazało systemy stawiania miejskiej infrastruktury oraz podstawy ekonomii.
Premiera drugiej części niezwykle dobrze przyjętego city buildera zbliża się wielkimi krokami. Przynajmniej na PC. W przypadku konsol kroczki te są trochę mniejsze, w związku z ostatnim przełożeniem premiery na te platformy. Przez ostatnie miesiące twórcy bombardowali nas różnymi zapowiedziami i prezentacjami wszelakich systemów gry. Od ruchu drogowego, przez zachowanie AI, na infrastrukturze wodociągowej i elektrycznej kończąc. Teraz gdy do premiery zostały równo 2 tygodnie, Colossal Order postanowiło wypuścić kilkuminutowy poradnik, przedstawiający jak wykorzystać te wszystkie systemy, aby efektywnie i efektownie rozpocząć budowę swojego miasta.
W rzeczonym poradniku omawiane są wszystkie najważniejsze aspekty dotyczące planowania swojego miasta. Dowiadujemy się więc, w jaki sposób rozplanować drogi, jak pozyskać prąd czy gdzie najlepiej wybudować poszczególne strefy miasta. Omawiane są również kwestie podatków i pozyskiwania funduszy na dalszy rozwój. Wszystko to poznaliśmy dzięki wcześniejszym prezentacjom, jednak ta, którą udostępniono wczoraj, pokazuje faktyczne zastosowanie tych mechanik w rozgrywce. Niemniej cieszy, że twórcy tworzą takie materiały i wyjaśniają podstawy zarówno nowym graczom, jak i weteranom pierwszej odsłony, w końcu w drugiej części całkiem sporo się pozmieniało. Wszystkich zainteresowanych zapraszam zatem do poniższego materiału.
W Cities: Skylines 2 zagramy już 24 października na PC. Co do premiery na PlayStation 5 oraz Xboksy Series X/S, to konkretna data nie została podana, aczkolwiek Colossal Order potwierdziło, iż będzie to wiosną przyszłego roku. Cóż, miejmy nadzieją, że gra faktycznie się wtedy ukaże i obędzie się bez dalszych opóźnień.
Czytaj dalej
Zakochany w fantastyce maści wszelkiej. Jak najmniej czasu spędza siedząc w tym świecie, a jak najwięcej przemierzając nadprzestrzeń Odległej Galaktyki, niebo Alagaësii, szlaki Kontynentu lub bezkresne łąki na Cuszimie. Gdy w końcu wyjdzie remake pierwszego Wiedźmina, to zniknie z tego wszechświata, dopóki nie przejdzie gry na każdy możliwy sposób. Typ, który w Awangardzie Krakowskiej dostrzegł cyberpunkowego ducha, a na maturze odwołał się do Gwiezdnych Wojen.