Cities: Skylines 2 – Premiera na konsole mocno opóźniona, PC bez zmian

Cities: Skylines 2 jest chyba najbardziej wyczekiwanym city builderem w tym roku. I przy okazji jedną z największych premier w tym gatunku (już niestety niekoniecznie w tym roku). Nasz redakcyjny kolega Wokulski – przy okazji ogromny fan – z przyjemnością donosił o kolejnych zmianach szykujących się w następcy. W tym o trybie fotograficznym, który w końcu się pojawi, o profilach obywateli wyjętych rodem z Watch Dogs, o ekonomii gry… i tak mógłbym wymieniać znacznie dłużej, ale to już wszyscy wiemy.
Tak jak wiemy, że premiera Cities: Skylines 2 zaplanowana jest na przyszły miesiąc. No, to wciąż prawda, o ile weźmiemy pod uwagę tylko wersję na PC. Jak ogłosili developerzy ze studiów Colossal Order i Paradox Interactive, chcąc dowieźć jak najlepszy jakościowo produkt, będą potrzebować dużo więcej czasu. Dlatego zmuszeni są przesunąć premierę na PS5 oraz Xboksy Series X/S… na wiosnę 2024.
Z racji na dość niekomfortową sytuację, twórcy opisali problem nieco szerzej na swojej stronie. Co prawda dużo więcej się stamtąd nie dowiemy, ale co innego da nam strona z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania. Tam jest chociażby informacja, że wszelkie zamówienia przedpremierowe na konsolach będą automatycznie zwrócone i ze strony graczy nie jest wymagana żadna dodatkowa akcja. Do tego wersja na PC niezmiennie będzie dostępna od pierwszego dnia w ramach usługi Game Pass.
Przypominam, że teraz już tylko w przypadku PC Cities: Skylines 2 ma premierę zaplanowaną na 24 października. A jeśli chodzi o konsole, to czas pokaże.
Czytaj dalej
Jedna odpowiedź do “Cities: Skylines 2 – Premiera na konsole mocno opóźniona, PC bez zmian”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
I tak zagram w to na kompie.