17.10.2023, 15:15Lektura na 2 minuty

Cities: Skylines 2 – Twórcy ostrzegają przed problemami z wydajnością na premierę

Colossal Order ma twardy orzech do zgryzienia. Okazuje się, że studio ma za mało czasu, by wypuścić Cities: Skylines 2 w dopieszczonym stanie, ale i tak to zrobi.


Patryk „Delighter” Żelazny

Cities: Skylines 2 przybędzie do nas już w tym miesiącu, o czym wspominałem w zestawieniu najważniejszych premier tego miesiąca. No, przynajmniej przybędzie częściowo, bo niestety wydanie na konsole doczekało się sporego opóźnienia, ale PC już ukaże się bez zmian. I teraz nie wiadomo, czy to coś dobrego, czy nie. Do tej pory wszystko zapowiadało się całkiem dobrze, bo ma być tryb fotograficzny, nowe prezentacje pokazywały gameplay od praktycznej, bardzo poradnikowej strony, oraz aspekty ekonomiczne, w tym również nowe funkcje. Tylko jak będzie z warstwą techniczną?

No właśnie może być średnio, jak donosi samo studio odpowiedzialne za grę, Colossal Order. Ogłoszenie możemy przeczytać np. na Steamie. Po podniesieniu przez twórców minimalnych i zalecanych wymagań sprzętowych pojawiły się pewne głosy obawy wśród graczy. Najwidoczniej nie tylko były uzasadnione, ale również słuszne. A jako że developerzy twierdzą, że zawsze wierzyli w transparentność, to postanowili wyjść naprzeciw i… tak jakby ostrzec graczy.


Cities: Skylines 2 to tytuł nowej generacji, który oczywiście wymaga określonych konfiguracji sprzętowych. To powiedziawszy, chociaż nasz zespół niestrudzenie pracował, aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, nie osiągnęliśmy zamierzonego poziomu.


Colossal Order

A jednak pomimo tego dość istotnego – zwłaszcza w ostatnich czasach – aspektu, developerzy uznali, że wydanie gry w tym momencie jest najlepszym wyjściem. Są dumni z unikalnego gameplayu i nowych funkcji, które najwidoczniej wystarczą, by zapewnić graczom dobrze spędzony czas.

Oczywiście wydanie gry w takim stanie wiąże się z tym, że już od premiery będziemy mogli się spodziewać day-one patchów, potem kolejnych łatek i usprawnień. No i z jednej strony ta uczciwość w podejściu cieszy, a z drugiej… zwyczajnie dziwi i boli, bo zapowiada się premiera kolejnej nieukończonej gry.


Czytaj dalej

Redaktor
Patryk „Delighter” Żelazny

Jestem człowiekiem wielu pasji. Jedne z nich przemijają, inne pozostają – a gry i pisanie to te, które będą ze mną do końca życia. Są jeszcze ciastka, ale mroczne istoty zabraniają mi o nich mówić.

Profil
Wpisów1762

Obserwujących8

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze