Cyberpunk 2077: Nadchodzący tryb Overdrive: Ray Tracing porównany z oryginałem
W sieci pojawił się materiał wideo, na którym porównano Cyberpunka 2077 na ustawieniach Ultra z nadchodzącym trybem Overdrive: Ray Tracing.
Być może pamiętacie, gdy we wrześniu zeszłego roku Nvidia zaprezentowała w trakcie GTC 2022 kolejny krok w rozwoju technologii DLSS 3. Pokazano wtedy m.in. jak można czterokrotnie zwiększyć liczbę klatek na sekundę, a za przykłady tego, jak piękna przyszłość nas czeka, posłużyły m.in. Portal 2 i Cyberpunk 2077.
Zapowiedziano wówczas, że produkcja Redów otrzyma bezpłatnie nowy tryb Ray Tracing: Overdrive. Niestety, w dalszym ciągu nie wiemy, kiedy zostanie on udostępniony, natomiast z jeden z youtube'owych specjalistów od porównań, ukrywający się pod pseudonimem cycu1, postanowił zaostrzyć nasz apetyt.
Przygotował bowiem bezpośrednie zestawienie scen z materiału zaprezentowanego we wrześniu z obecną wersją Cyberpunka 2077 na najwyższych ustawieniach graficznych. Różnica w cieniach czy oświetleniu jest wyraźnie widoczna.
NVIDIA RTX Direct Illumination ma zapewnić ulepszony ray tracing każdemu neonowi, lampie czy oświetleniu samochodu w Night City. Czekać ma nas nie tylko wyższa rozdzielczość takich efektów, lecz także bardziej realistyczne ich odwzorowanie. Pozostaje pytanie, czy tryb Ray Tracing: Overdrive trafi do Cyberpunka 2077 jeszcze przed premierą dużego dodatku Phantom Liberty.
Przypominam też, że bardzo powoli rozpoczynają się prace na Orionem, czyli pełnoprawnym sequelem cyberpunkowej produkcji CD Projektu Red. Fani soundtracku z Cyberpunka 2077 (to ja) mogą zaś odkładać pieniądze na potrójny winyl z muzyką z gry.
Czytaj dalej
Czarna owca rodu Belmontów, szatniarz w Lakeview Hotel, włóczęga z Shady Sands, dawny szef ochrony Sarif Industries, wielokrotny zabójca Crawmeraksa, tropiciel ze starego Yharnam, legenda Night City.