Cyberpunk 2077: Nowy patch kończy wsparcie dla last-genów

Niektórzy chcieliby o Cyberpunku 2077 zapomnieć, ale CD Projekt Red ani myśli do tego dopuścić. Na niedawnym Night City Wire zapowiedziano fabularne DLC z Keanu Reevesem, przypomniano o nadchodzącym anime „Edgerunners” Netfliksa i Studia Trigger oraz ogłoszono… patch 1.6, który wprowadzi szereg zmian. W tym i taką smutną, choć nieszczególnie zaskakującą.
W zwiastunie Phantom Liberty na planszy z datą premiery widnieją logotypy platform, na które dodatek ma zawędrować. Brakuje na nich… symboli PlayStation 4 i Xboksa One. Patch 1.6 jest bowiem ostatnią aktualizacją wersji last-genowej Cyberpunka. W związku z tym jedną z nowości są przenosiny postępów między platformami, coby posiadacze konsol starej generacji mogli kontynuować zabawę gdzie indziej.
Łatka dodaje nowe bronie palne (Kappę, Senkoh LX, Ostatniego Krytyka, VST-37, MA70 HB oraz Kyubi), broń białą (nóż z neurotoksyną, nóż punka, Pazura, Żyletę i Cut-O-Matic), trzy kontakty dla fixera, grę Wyścig Płotki(*), w którą można pyknąć na odpowiednich automatach, oraz zawartość dotyczącą „Edgerunners” właśnie: sekrety, garderobę i nowe funkcje w trybie foto. (Polecam obejrzeć zwiastun DLC, anime kapitalnie odtwarza niektóre sceny z oryginału).
No i obowiązkowo poprawki błędów i gliczy. Żal pisać o wszystkich, bowiem niektóre powinny zostać wprowadzone dawno temu, więc zacytuję ten najśmieszniejszy – „V nie będzie się już bez końca kręcić w panelu tworzenia postaci”. Pełną listę zmian znajdziecie TUTAJ. Modderzy i użytkownicy modów, warto zajrzeć. Znajdziecie coś dla siebie.
Patch ma premierę już dzisiaj, 6 września. „Edgerunners” zaś pojawi się na Netfliksie 13 września.
(*) Roach Race od początku znajdowało się w Cyberpunku w ramach easter egga, ale dopiero teraz zrobiono jej grywalną, rozbudowaną wersję. Możecie w nią zagrać w Night City albo pobierając ją na Androida bądź iOS-a. Gamechanger.
Czytaj dalej
-
To może być koniec FBC: Firebreak. Po premierze dużej aktualizacji strzelanka...
-
Kolejny Indiana Jones już powstaje? MachineGames przyznaje, że pracuje nad nową...
-
Alan Wake 2, Heroes 3 Complete i inne. Darmowe gry...
-
Microsoft nie zostaje w tyle. Nowy Xbox ma być sprzętem hybrydowym, na którym odpalimy...
Jedna odpowiedź do “Cyberpunk 2077: Nowy patch kończy wsparcie dla last-genów”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Fajnie było wrócić do Cyberpunka, choćby na trzy nowe, krótkie (zajmują niecałą godzinę) i dość typowe kontrakty. Po grubo ponad 200 godzinach w grze nie mam już co robić, bo zrobione niemal wszystko – jedynie przez jakiś błąd nie mogę dokończyć wszystkich kontraktów od Dakoty Smith. Zablokowało się bodaj przy czwartym czy piątym kontrakcie – po ukończeniu zadania na ziemi widoczny jest znacznik i nic się przy nim nie pojawia, a zdaje się powinien być jakiś przedmiot do wzięcia.
Jako posiadacz PS4 kumam, że kolejne nowe rzeczy będą jedynie na PS5 i innych nowszych sprzętach. Gra na PS4 działa bardzo przyzwoicie, po patchu 1.6 wydaje się, że wszystko śmiga nieco płynniej, a jedynym poważnym problemem (obok wciąż obecnych bugów z martwymi przeciwnikami, którzy… żyją własnym życiem) jest doczytywanie się zawartości. Docierasz do np. miejsca kontraktu i trzeba czekać dobrych 20-30 sekund, aż załadują się postaci oraz elementy tła i dopiero wtedy dzwoni fixer. Jak się nie trzymasz w odpowiedniej odległości, zanim się wszystko doczyta – możliwe, że wlazłeś w strefę wroga i sekundę po doczytaniu się już do ciebie strzelają. Tak czy siak jest lepiej, choć nie idealnie. Ale wciąż – jedna z najlepszych gier, w jakie grałem.