Cyberpunk 2077: Oficjalne wyniki sprzedaży. W drodze film lub serial od twórców „True Detective”
CD Projekt RED chwali się imponującymi liczbami i zapowiada „produkcję live-action”, będącą na wczesnym etapie produkcji.
Wraz z premierą Widma Wolności i aktualizacji 2.0, Cyberpunk 2077 zyskał drugie życie. Dodatek zebrał przyzwoite recenzje, Ninho postawił nawet tezę, że może być lepszy od podstawki, a po opinię Ranafe zapraszam do najnowszego numeru CD-Action. Tak czy siak burzliwe losy Cyberpunka powoli dobiegają końca, ponieważ nie dostaniemy już żadnych większych aktualizacji i dodatków fabularnych.
Właśnie okazało się, że jest to koniec wyjątkowo radosny dla CD Projektu RED, który podzielił się wynikami sprzedaży swojej najnowszej produkcji. Cyberpunk 2077 przekroczył już 25 milionów sprzedanych kopii, co jest wynikiem naprawdę imponującym.
Jak rozkłada się na to na poszczególnych platformach? Dominują pecety z wynikiem 68%, a konsole obecnej generacji są daleko w tyle, ale i tak mowa o 101% normy:
Widmo wolności także się rozkręca – w pierwszym tygodniu po premierze po dodatek do Cyberpunka 2077 sięgnęły 3 miliony osób.
Twórcy „True Detective” przygotują film lub serial
Po sukcesie „Edgerunners” kwestią czasu było to, kiedy CD Projekt zdecyduje się pójść o krok dalej. Wiemy, że aktualnie nie możemy liczyć na drugi sezon serialu, ale firma właśnie poinformowała o rozpoczęciu współpracy z Anonymous Content, odpowiedzialnym m.in. za serial „True Detective”. Wśród osób zaangażowanych w tworzenie filmu lub serialu w uniwersum Cyberpunka 2077 znajduje się chociażby David Levine, były współdyrektor działu seriali w HBO.
Niestety CD Projekt nie zdradził jeszcze żadnych konkretów, natomiast w oświadczeniu na stronie firmy przeczytamy:
Projekt live-action studia CD PROJEKT RED i wytwórni Anonymous Content opowie zupełnie nową historię w świecie Cyberpunka 2077. Całość jest na bardzo wczesnym etapie rozwoju; rozpoczęły się poszukiwania scenarzysty.
Oprócz Levine’a, przy produkcji pracować będą także inni weterani branży, a całość ma powstać „w bliskiej współpracy” z osobami tworzącymi grę. Więcej informacji na ten temat dostaniemy wtedy, kiedy prace posuną się do przodu.
Czytaj dalej
I have no mouse and I must click.