Death Stranding 2: On the Beach – Nowy, obszerny zwiastun nowej gry Kojimy

Avatar photo
"Sam Goldman"
Hideo Kojima pokazał swoją nową grę na długim materiale z gameplayem. Znamy orientacyjną datę premiery, choć trzeba się uzbroić w cierpliwość...

Hideo Kojima ma tendencję do odlatywania w kosmos, jeśli chodzi o swoje gry, ale planuje odlecieć też mniej metaforycznie. Z Death Stranding także trochę przesadzał w kwestii marketingu, ale ostatecznie wyszła z tego dobra gra – może nie dla wszystkich, ale jednak. Od czasu zapowiedzi Death Stranding 2 nie dowiedzieliśmy się o tym projekcie niczego konkretnego, ale przecieki sprzed 2 lat wspominały o premierze w 2024 i… Na razie zobaczcie nowy zwiastun, pokazany na pierwszym w tym roku State of Play:

https://www.youtube.com/watch?v=wbLstJHlC4U

Zgodnie z wcześniejszymi plotkami, Death Stranding 2 dostało podtytuł On the Beach i ukaże się niestety dopiero w 2025 roku.

16 odpowiedzi do “Death Stranding 2: On the Beach – Nowy, obszerny zwiastun nowej gry Kojimy”

  1. Przyznam, że zwiastun zrzucił mnie z fotela. Wątpię, by celebrycka strona Kojimy przestała kiedykolwiek irytować, natomiast nie sposób już zaprzeczać, że jako artysta zasłużył na głęboki szacunek. Ma, skurczybyk, wizję i nie zawahał się naładować nią dosłownie każdej sekundy tego wcale niekrótkiego przecież materiału. Tworzy dla Sony kolejnego system-sellera, nie mam co do tego żadnych wątpliwości, choć przecież pierwsze Death Stranding ciężko mi nawet nazwać szczególnie dobrą grą.

    • Szczególnie dobra nie jest. Ale gram w DS od ponad dwóch tygodni w prawie każdy wieczór i mam chęć dotrzeć do końca.

  2. Kompletnie nie rozumiem co tu się odjaniepawla, ale całkowicie to kupuję – jedyna gra z całego zestawienia która wygląda next-genowo i ma swoją własną tożsamość.

    Swoją drogą to zabawne i jednocześnie cholernie przykre, że po kilku latach pobytu nowych konsol na rynku co najwyżej jedna na kilkadziesiąt prezentowanych gier w kwestii oprawy graficznej zaczyna dorównywać niedoszłej grafice z pierwszego trailera Watch Dogs czy oprawie The Order 1886

    • Myślę, że to wina tego, że coraz więcej czasu i pieniędzy zajmuje stworzenie gry, która wykorzystuje całkowicie możliwości obecnego sprzętu. Kojima potrzebuje 6 lat na DS2. Uważam, że rozstrzał między grami normalnych studiów, a tych największych będzie tylko rosnął chyba, że znajdzie się rozwiązanie tego problemu. AI?

    • Wypada podkreślić, że Watch Dogs jak na trailerach nigdy nie wyszło a The Order 1886 może się pochwalić tylko i wyłącznie swoją grafiką.

  3. W Death Stranding uwielbiałem eksplorację świata i z tego co widzę w dwójce ten element będzie jeszcze bardziej rozbudowany. Coś wspaniałego.

  4. CZY TO JEST GEORGE MILLER?

  5. Jedynka miała swój niesamowity klimat i gameplay który był zaskakująco dobry jak na bycie hardcorowym kurierem. Tutaj widzę potencjał na jeszcze lepszą realizację tej wizji i cieszy mnie że dostaniemy kolejny twór z tej serii

  6. Nie wiem czemu, ale uprzedziłem się do tytułu, nawet nie próbując zagrać…
    Odebrałem za free, chyba z Epica, ale sądziłem, że w tak wielkim świecie będę się nudził. Teraz, aż mi trochę głupio 😀
    Chyba sprawdzę, jak tylko trzeci raz skończę Cyberpunka 😛

  7. Widzę, że jest równie dziwacznie w trailerze dwójki ,jak jedynce. Zapowiada się ciekawie.

  8. Zawsze twierdziłem, że Kojima sobie ze wszystkich bardzo kosztownie zażartował tworząc jedynkę: przeszedłem ją dosłownie trzymając lewą gałkę pada wychyloną w przód w otwartym świecie, bo w pewnym momencie zrozumiałem, że absolutnie nie trzeba korzystać z żadnej z mechanik dodatkowych, żeby dojechać do końca. Walka, urządzenia, duchy – zwykłe zapychacze bez najmniejszego wpływu na efekt końcowy.

    Niemniej trailer robi duże wrażenie, więc może w tym szaleństwie jest metoda?

  9. fanboyfpsow 2 lutego 2024 o 07:27

    Ja o jedynce powiem tak…… Z jednej strony gdy się przebijemy przez te wszystkie kozi nizmy typu lewitujące wieloryby w smole czy pud wykrywający zagrożenie i odkryjemy mega świetną fabułę i cały świat przedstawiony świetnie wyreżyserowane cut scenki to dla mnie to jest gra roku ale z drugiej strony ten cholernie nudny gameplay… Nosz zasnąć można ale gdy się odpala cut scenka to jest coś niesamowitego. 2 za nosi się na jeszcze bardziej niesamowitą pod tym względem. Mam nadzieję że urozmaicą i usprawnią gameplay.

  10. <3

Dodaj komentarz