Death Stranding 2: On the Beach – Nowy, obszerny zwiastun nowej gry Kojimy
Hideo Kojima pokazał swoją nową grę na długim materiale z gameplayem. Znamy orientacyjną datę premiery, choć trzeba się uzbroić w cierpliwość...
Hideo Kojima ma tendencję do odlatywania w kosmos, jeśli chodzi o swoje gry, ale planuje odlecieć też mniej metaforycznie. Z Death Stranding także trochę przesadzał w kwestii marketingu, ale ostatecznie wyszła z tego dobra gra – może nie dla wszystkich, ale jednak. Od czasu zapowiedzi Death Stranding 2 nie dowiedzieliśmy się o tym projekcie niczego konkretnego, ale przecieki sprzed 2 lat wspominały o premierze w 2024 i… Na razie zobaczcie nowy zwiastun, pokazany na pierwszym w tym roku State of Play:
Zgodnie z wcześniejszymi plotkami, Death Stranding 2 dostało podtytuł On the Beach i ukaże się niestety dopiero w 2025 roku.
Czytaj dalej
-
To może być koniec FBC: Firebreak. Po premierze dużej aktualizacji strzelanka...
-
Kolejny Indiana Jones już powstaje? MachineGames przyznaje, że pracuje nad nową...
-
Alan Wake 2, Heroes 3 Complete i inne. Darmowe gry...
-
Microsoft nie zostaje w tyle. Nowy Xbox ma być sprzętem hybrydowym, na którym odpalimy...
16 odpowiedzi do “Death Stranding 2: On the Beach – Nowy, obszerny zwiastun nowej gry Kojimy”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Przyznam, że zwiastun zrzucił mnie z fotela. Wątpię, by celebrycka strona Kojimy przestała kiedykolwiek irytować, natomiast nie sposób już zaprzeczać, że jako artysta zasłużył na głęboki szacunek. Ma, skurczybyk, wizję i nie zawahał się naładować nią dosłownie każdej sekundy tego wcale niekrótkiego przecież materiału. Tworzy dla Sony kolejnego system-sellera, nie mam co do tego żadnych wątpliwości, choć przecież pierwsze Death Stranding ciężko mi nawet nazwać szczególnie dobrą grą.
Szczególnie dobra nie jest. Ale gram w DS od ponad dwóch tygodni w prawie każdy wieczór i mam chęć dotrzeć do końca.
Kompletnie nie rozumiem co tu się odjaniepawla, ale całkowicie to kupuję – jedyna gra z całego zestawienia która wygląda next-genowo i ma swoją własną tożsamość.
Swoją drogą to zabawne i jednocześnie cholernie przykre, że po kilku latach pobytu nowych konsol na rynku co najwyżej jedna na kilkadziesiąt prezentowanych gier w kwestii oprawy graficznej zaczyna dorównywać niedoszłej grafice z pierwszego trailera Watch Dogs czy oprawie The Order 1886
Myślę, że to wina tego, że coraz więcej czasu i pieniędzy zajmuje stworzenie gry, która wykorzystuje całkowicie możliwości obecnego sprzętu. Kojima potrzebuje 6 lat na DS2. Uważam, że rozstrzał między grami normalnych studiów, a tych największych będzie tylko rosnął chyba, że znajdzie się rozwiązanie tego problemu. AI?
Wypada podkreślić, że Watch Dogs jak na trailerach nigdy nie wyszło a The Order 1886 może się pochwalić tylko i wyłącznie swoją grafiką.
W Death Stranding uwielbiałem eksplorację świata i z tego co widzę w dwójce ten element będzie jeszcze bardziej rozbudowany. Coś wspaniałego.
CZY TO JEST GEORGE MILLER?
TAK!
Jedynka miała swój niesamowity klimat i gameplay który był zaskakująco dobry jak na bycie hardcorowym kurierem. Tutaj widzę potencjał na jeszcze lepszą realizację tej wizji i cieszy mnie że dostaniemy kolejny twór z tej serii
Nie wiem czemu, ale uprzedziłem się do tytułu, nawet nie próbując zagrać…
Odebrałem za free, chyba z Epica, ale sądziłem, że w tak wielkim świecie będę się nudził. Teraz, aż mi trochę głupio 😀
Chyba sprawdzę, jak tylko trzeci raz skończę Cyberpunka 😛
Widzę, że jest równie dziwacznie w trailerze dwójki ,jak jedynce. Zapowiada się ciekawie.
Zawsze twierdziłem, że Kojima sobie ze wszystkich bardzo kosztownie zażartował tworząc jedynkę: przeszedłem ją dosłownie trzymając lewą gałkę pada wychyloną w przód w otwartym świecie, bo w pewnym momencie zrozumiałem, że absolutnie nie trzeba korzystać z żadnej z mechanik dodatkowych, żeby dojechać do końca. Walka, urządzenia, duchy – zwykłe zapychacze bez najmniejszego wpływu na efekt końcowy.
Niemniej trailer robi duże wrażenie, więc może w tym szaleństwie jest metoda?
Ja własnej gram i mi bardzo pasuje 🙂
Też ściągnąłem, może 60 klatek na kompie coś doda do tego przeżycia 😀
Ja o jedynce powiem tak…… Z jednej strony gdy się przebijemy przez te wszystkie kozi nizmy typu lewitujące wieloryby w smole czy pud wykrywający zagrożenie i odkryjemy mega świetną fabułę i cały świat przedstawiony świetnie wyreżyserowane cut scenki to dla mnie to jest gra roku ale z drugiej strony ten cholernie nudny gameplay… Nosz zasnąć można ale gdy się odpala cut scenka to jest coś niesamowitego. 2 za nosi się na jeszcze bardziej niesamowitą pod tym względem. Mam nadzieję że urozmaicą i usprawnią gameplay.
<3