GTA: Vice City z RTX wygląda lepiej niż oficjalny remaster

Avatar photo
Cezary "CZARY_MARY" Marczewski
PC_Focus udostępnił kilka zrzutów ekranu i wideo z nadchodzącego moda do GTA: Vice City, który dodaje do gry obsługę ray tracingu.

Neony na ulicach Vice City jeszcze nigdy nie były tak bogate w detale. Wszystko to dzięki modyfikacji RTX Remix, która została pokazana na X/Twitterze PC_Focus.

https://twitter.com/PC_Focus_/status/1746988976747970751?

Nowe efekty świetlne są głównie dostrzegalne podczas scen nocnych. Fragmenty przedstawiające świat gry za dnia niestety nie wyglądają równie spektakularnie. Według twórców moda efekt finalny będzie wyglądał dużo lepiej, gdyż nie jest to ostateczna wersja modyfikacji. Prace nad nią w dalszym ciągu trwają.

Grand Theft Auto: Vice City wciąż cieszy się dużym zainteresowaniem społeczności moderskiej. Na początku tego miesiąca zespół Revolution Team ogłosił wydanie innej modyfikacji, która nosi nazwę Next Gen Edition. Umożliwia ona całkowitą konwersję gry do GTA V. Modyfikacja ta ma również oferować m.in. usprawnienia rozgrywki i ulepszone tekstury.

https://www.youtube.com/watch?v=h29SVQvhY20

GTA 3, GTA: Vice City i GTA: San Andreas otrzymały w 2021 roku oficjalne remastery, które wchodzą w skład Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition. Odświeżona wersja trylogii była wielkim rozczarowaniem, głównie przez wszechobecne błędy i problemy techniczne. Przełożyło się to na bardzo negatywny odbiór kompilacji i niskie oceny w recenzjach. Odświeżone przez Groove Street Games GTA: Vice City nie spotkało się z pozytywnym przyjęciem również na łamach naszego serwisu. Pomimo fatalnej prasy trylogia remasterów sprzedała się w milionach egzemplarzy.

Samo miasto Vice City będzie miejscem akcji nadchodzącego Grand Theft Auto 6, które zadebiutuje w 2025 roku

5 odpowiedzi do “GTA: Vice City z RTX wygląda lepiej niż oficjalny remaster”

  1. Hmmmm… lepiej? Ja co prawda nie grałem w remastery, bo uznałem, że nie chcę wspierać takiej jakości i podejścia do produktu, ale jeśli remastery miały jakąś zaletę, to właśnie to, że grafika faktycznie była odświeżona – nieco plastikowa i zbyt nasycona, ale jednak wyglądało to całkiem ok.

    Tutaj nie widzę specjalnie zmian, a jeśli jakieś są to na minus ze względu na glitche albo odległości rysowania.

  2. To wyglada jak stary Team Fortress 2 na niskich detalach.
    Nie ma się czym zachwycać, serio.

    Po drugie, mod robiony przez odrażający rosyjski naród, konto należy do mieszkańca Petersburga. Sprawdziliście czy nie finansuje Putina? 😀
    Czym się to różni od przemilczenia Atomic Heart? Robienia **** z logiki ciąg dalszy w wykonaniu CDA 🙂

    • Skorpiuś, jak już wiemy z ostatniej wymiany zdań rozumienie czegokolwiek nie jest twoim forte, więc daj sobie jeszcze kilka prób i wróć, jak dotrze, o co chodziło z Atomic Heart ;-).

      Złośliwość to przywilej ludzi, którzy wiedzą, o czym mówią – wiem o czym mówię 😉

  3. To teraz niech ten modder pokaże jak przechodzi grę na średniej klasy komputerze, bez crashy co 5 minut i bez spadków klatek to pogadamy.
    GSG też mogło olać optymalizację, olać ustawienia i zrobić po prostu najlepiej wyglądającą wersję, ale nie tworzyli remastera wyłącznie dla posiadaczy RTX 4090 i Intela i9.

  4. Samochody troche sa takie kanciaste

Dodaj komentarz