GTFO: Survival horror, który nie wybacza błędów [WIDEO]
Gra przyciąga uwagę nie tylko tytułem.
Kooperacyjna strzelanka GTFO doczekała się kolejnej prezentacji. Ulf Andersson (projektant serii Payday) wraz z pozostałymi pracownikami studia 10 Chambers Collective pragnie udowodnić, że można w fajny sposób połączyć intensywną akcję z elementami klimatycznego horroru. Cóż, na razie wygląda to całkiem solidnie. Wypada dodać, że zadaniem graczy jest odszukanie cennych artefaktów, które rozlokowano w rozległym podziemnym kompleksie. Sumienna eksploracja środowiska zostanie nagrodzona lepszym ekwipunkiem i strzępkami podobno interesującej historii.
GTFO powinno jeszcze w tym roku zadebiutować na PC.
Czytaj dalej
-
1Niepokojące doniesienia o Intergalactic: The Heretic Prophet. Gra powstaje w cieniu crunchu
-
Gothic 2: Mod Złote Wrota 2 z nowym patchem i dużą popularnością na Steamie
-
Bitwa pomiędzy Sony a Tencentem oficjalnie zakończona. Light of Motiram zostało usunięte ze sklepów
-
25
Nowy Tomb Raider: Polscy gracze są wściekli. Publikujemy list otwarty #bedegrauwgre

Nie mam kolegów.
Kooperacja + FPS + horror? Byłem nastawiony sceptycznie, ale gameplay i zapowiedź bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły. Spodobał mi się ten nieco Alienowaty klimat.
Wygląda to trochę na połączenie Payday i Killing Floor. Widać, że muszą jeszcze co nieco dopracować, ale już jest nieźle.
Kupie na 99% jeszcze przedpremierowo.|Niech poprawia tylko system reanimacji bo jest nudny jak flaki z olejem.|Zapowiada się naprawdę ciekawie 🙂
Coraz bardziej się przekonuję do tego tytułu, podoba mi się klimatycznie.
Pytanie czy będą losowo generowane poziomy czy będziemy grać 1-2 mapy w kółko
fps i horror, czyżby kolejny F.E.A.R.
Dlaczego nie można zrobić takiego coopa ze świata Aliens?