rek

Hogwarts Legacy: Duża łatka już dostępna na wszystkich platformach

Hogwarts Legacy: Duża łatka już dostępna na wszystkich platformach
Avalanche Software wypuściło aktualizację do Hogwarts Legacy. Powinniśmy znaleźć teraz mniej błędów, za to więcej fps-ów.

Chyba nie muszę pisać, że Hogwarts Legacy okazało się prawdziwym hitem. Nie tylko może się poszczycić mianem trzeciej największej premiery w Europie od czasów Red Dead Redemption 2, ale także większą popularnością nawet od serii Call of Duty. Lepsza pozostaje tylko FIFA – i nie jestem tym zaskoczony. Niestety dowiedzieliśmy się także, że gracze korzystający z konsol poprzedniej generacji (PS4 i Xbox One) będą musieli poczekać na premierę miesiąc dłużej. Powód jednak jest prawdziwie heroiczny, bo developerzy chcą dostarczyć jak najlepszy możliwy produkt i potrzebują więcej czasu.

Może to tylko marketingowe gadanie i niczym niepoparte obietnice albo jednak Avalanche Software wyciągnęło jakieś wnioski np. z wersji na PC. Premiera była udana, to prawda, ale również mnóstwo osób skarżyło się (i dalej się skarży) na masę błędów. Zresztą na konsolach też problemów nie brakuje. Developerzy przychodzą jednak z pomocą i wypuścili łatkę do Hogwarts Legacy na wszystkie platformy.

https://twitter.com/HogwartsLegacy/status/1633501808596492295

Notatki do aktualizacji są dość pokaźne, a ze wszystkimi możecie się zapoznać W TYM MIEJSCU. Usprawnienia sięgają rozgrywki, misji, postaci, wydarzeń w świecie, walki na miotłach, interfejsu, oprawy audio, etc, ale też przede wszystkim mocno poruszają kwestię optymalizacji i wydajności – czyli chyba największej bolączki tej produkcji.

Hogwarts Legacy sprzedaje się bardzo dobrze, ale na ten moment twórcy nie planują żadnych DLC, a zapewne skupiają się na łataniu gry i nadchodzących premierach. Przypominam, że nowa data wydania tytułu na PS4 oraz Xboksach One to 5 maja tego roku, a z kolei właściciele Nintendo Switcha zagrają 25 lipca.

3 odpowiedzi do “Hogwarts Legacy: Duża łatka już dostępna na wszystkich platformach”

  1. Jestem ciekawy jak to wypadnie na PS4 względem PS5. Wiadomo, ze będzie 30 fps zamiast 60, ale ciekawe jak mocne ciecia w grafice zaliczy.

  2. To że pracują nad multiplayerem to potwierdzone info było, czy internety puściły plotkę?

  3. Wystarczy odpiąć Denuvo i fpsy nagle podwoją się jak za machnięciem różdżki.

Dodaj komentarz