Nvidia Game Ready: Nowe sterowniki dla Cyberpunka 2077 i Witchfire

Największa nowość i powód, dla którego warto rozważyć aktualizację sterowników Nvidii do wersji 537.42? Debiut technologii DLSS 3.5 i Ray Reconstruction, która w znaczny sposób poprawia wydajność ray tracingu. Wprowadzona ona została do Cyberpunka 2077 za sprawą łatki opatrzonej numerem 2.0, mającej swoją premierę zaledwie kilka godzin temu.
Czy należy oczekiwać dużej zmiany w wydajności po włączeniu najnowszej odsłony DLSS? Jeśli wierzyć materiałom udostępnionym przez Nvidię – tak. Zresztą, zobaczcie sami:
Należy jednak pamiętać o tym, że generowanie klatek, wprowadzone przy okazji DLSS 3.0, obsługiwane jest jedynie przez modele GeForce RTX z serii 40XX. Mimo to technika Ray Reconstruction będzie dostępna także na starszych modelach, czyli RTX-ach 20XX i 30XX.
Oczywiście Cyberpunk 2077: Widmo wolności nie jest jedyną grą, której działanie usprawniają tytułowe sterowniki. Oprócz niej zadbano także o zapewnienie odpowiedniej wydajności w produkcjach Party Animals oraz Witchfire, które, swoją drogą, doczekało się nowego zwiastuna.
Co do samego dodatku do najnowszego tworu twórców Wiedźmina – recenzenci zdają się zgadzać, że jest on naprawdę udany. Podobnego zdania jest również nasz redakcyjny kolega Ninho, a z jego recenzją dzieła CD Projekt RED możecie zapoznać się w tym miejscu.
Czytaj dalej
Jedna odpowiedź do “Nvidia Game Ready: Nowe sterowniki dla Cyberpunka 2077 i Witchfire”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Wczoraj sprawdzałem i na 5800x3d w połączeniu z 3080 chodzi w 1440 wszystko full ultra bez dlss i jest 60, w 4k z DLSS na obraz i też jest 60. 😉 Ale na razie nie zauważyłem, czy jakoś szczególnie lepiej wygląda.