rek

Rękawice w Diablo 4 zapewniały nieskończone obrażenia. Blizzard szybko naprawił błąd

Liczba, jaką wykręcały rękawice Ichorous Salvation, były zaskakujące.

Blizzard naprawdę wierzy w Diablo 4 i niedawno zaprezentował graczom harmonogram nowości na najbliższy rok. Czy spotkało się to z zadowoleniem graczy? Średnio, a niektórzy uważają, że zmiany w świecie Sanktuarium po prostu zmieniły kolor. Tak naprawdę mówimy tutaj o nowym wydarzeniu, przebudowanym battle passie i nie tylko, natomiast nadal pozostaje pytanie: czy tyle wystarczy, aby gracze rozpieszczeni przez Path of Exile 2 czy ostatni sezon Last Epoch powrócili do marki Blizzarda? 

https://www.youtube.com/watch?v=KiVlvHSqK0g

Niestety, trochę jak w przypadku niedawnej aktualizacji World of Warcraft, w Diablo 4 pojawił się spory błąd, który, o dziwo, mógł spodobać się niektórym graczom. Jak opisał PC Gamer, w hack’n’slashu mogliście zdobyć rękawice Ichorous Salvation, które zawierały przedrostek [PH] oznaczający placeholder (tymczasowy przedmiot używany w czasie developmentu). 

Co mógł zapewnić wam drop takiego sprzętu? Otóż przy dobrej strategii umożliwiał zadawanie nieskończonej liczby obrażeń. Jeden z graczy, posiadający owe rękawice, wstawił zrzut ekranu z Diablo 4 na Discorda, chwaląc się damage’em na poziomie… no, zresztą sami zobaczcie (będę wdzięczny za rozpisanie tej liczby w komentarzu). 

Serfint/Discord

Niestety, zabawa nie potrwała długo i Blizzard szybko wprowadził aktualizację naprawiającą przedmiot. Tak, nie zniknął z ekwipunku graczy (może został na pamiątkę?), natomiast widnieje przy nim notka o umieszczeniu Ichorous Salvation na czarnej liście, także za dużo z nimi nie podziałacie. 

Jest to i tak mniejsza wpadka niż w przypadku wspomnianego przeze mnie World of Warcraft. Oprócz problemów balansowych tam pojawiły się także systemowe, na przykład zmieniające ustawienia graficzne wynikające z braku możliwości wyłączenia blizzardowego AddOn Profilera. Ale hej, w Diablo 4 i Immortal macie przynajmniej crossover z „Berserkiem”. To dobrze, nie? 

2 odpowiedzi do “Rękawice w Diablo 4 zapewniały nieskończone obrażenia. Blizzard szybko naprawił błąd”

  1. Służę pomocą:

    To chyba, jeśli się nie pomyliłem – Dziewięć trylionów dwieście dwadzieścia trzy biliardy trzysta siedemdziesiąt dwa biliony trzydzieści sześć miliardów osiemset pięćdziesiąt cztery miliony siedemset siedemdziesiąt pięć tysięcy osiemsetosiem 😉

Dodaj komentarz