Skate 4: Gameplay niby z wczesnej wersji, a już wygląda świetnie

Wszystko wskazuje na to, że nie mamy co czekać na Tony Hawk’s Pro Skating 3+4, więc fanom deskorolki pozostaje cieszyć się nową odsłoną serii Skate. A ta, po dwunastu latach czekania, wreszcie powstaje! Mieliśmy już mikroskopijne przecieki z jej wczesnych wersji, ale tym razem twórcy opublikowali oficjalny materiał. Który wygląda niewiele lepiej (ale przynajmniej jest dłuższy). W sensie studio Full Circle nawet nie kryje, że to dopiero wersja pre-pre-pre-alpha, ale wiecie co? Już zapowiada się znakomicie!
Brakuje tekstur, z premedytacją wyskakują błędy, a modele postaci to w wielu scenach zaledwie geometryczne bryły, ale już widać uwagę przykładaną do realizmu jazdy i po prostu czuć, że Skate 4 (a tak naprawdę to skate.) ma szanse zapewnić mnóstwo świetnej zabawy. My w redakcji już się jaramy i nie możemy się doczekać, aż wskoczymy razem na deski. Do tego zresztą zachęcają sami twórcy, zapraszając na zamknięte testy tytułu. Można już się zapisywać.
Studio Full Circle zdaje się przykładać dużą wagę do opinii graczy, więc ich feedback we wspomnianych testach może mieć duży wpływ na ostateczny kształt gry. O którym wciąż nie wiemy tak wiele: możemy się pewnie spodziewać otwartego świata i dużej roli skateparków budowanych przez graczy. No i wersji na PC, która wcześniej w serii Skate była nie do pomyślenia.
Czytaj dalej
Jedna odpowiedź do “Skate 4: Gameplay niby z wczesnej wersji, a już wygląda świetnie”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Pamiętam mój pierwszy kontakt ze Skate 3 i to pozytywne zaskoczenie, że aby podskoczyć, trzeba było zasymulować na analogu ruch nogi z prawdziwej deski. W TH Pro Skater 2 już robiłem trzy salta w tym momencie, a tu zwykłe ollie dawało tyle frajdy 😀