Starfield: DLSS oficjalnie! Dojdą też nowinki – suwaki FOV i jasności
Bethesda podziękowała graczom za zainteresowanie Starfieldem i podzieliła się szczegółami nadchodzącej aktualizacji.
Starfield doczeka się funkcji, o które dopominali się gracze jeszcze przed premierą, a potem pojawiła się nieoficjalnie. Zapowiedziano to przy okazji dzisiejszej aktualizacji.
Wsparcie po premierze
Bethesda nie zmieniła w niej wiele. Poprawka 1.7.29 łata kilka drobnych bugów oraz przyspiesza instalację na Xboksach Series X|S. O wiele ciekawsze jest to, co powiedziano przy okazji wypuszczania łatki.
Studio najpierw podziękowało graczom za zaangażowanie. To nie pierwszy raz; ostatnio chwaliło się 6 milionami osób, które wypróbowały tytuł. Następnie zapewniło, że przygląda się uwagom w Sieci. Jako przykład podało pustawe, krytykowane przez niektórych mapy miast. (O bolączkach interfejsu i jego sekretach pisał nasz redaktor Łukasz Morawski). Na wszystko będzie czas; co prawda nie nieskończony, jak w przypadku Fallouta 76, ale mamy jeszcze „wiele następnych lat”. A Redfall siedzi w kącie i patrzy spode łba.
Obecnie nasz priorytet stanowi upewnienie się, że wszelkie błędy powodujące problemy z postępami w grze oraz stabilnością jej działania zostały rozwiązane, a także dodanie funkcji usprawniających rozgrywkę, o które wielu z was prosi.
Co nas czeka?
Studio podzieliło się listą planowanych funkcji, w tym tych związanych z dostępnością.
- Sterowanie jasnością i kontrastem obrazu;
- menu kalibracji HDR;
- suwak regulujący pole widzenia;
- 32:9 Ultrawide Monitor Support (PC);
- wsparcie dla DLSS firmy Nvidia (PC);
- przycisk umożliwiający spożywanie żywności.
No nic, pozostaje tylko czekać. I przepisywać mody po każdej większej łatce...
Czytaj dalej
Wielki entuzjasta gier z custom contentem. Setki godzin nabite w Cities: Skylines, Minecrafcie i Animal Crossing: New Horizons mówią same za siebie. Do tego rasowy Nintendron, który kupuje 10-letnie gry za pełną cenę i jeszcze się cieszy. Prywatnie lubi pływanie, sztukę i prowadzenie amatorskich sesji D&D.