Starfield: Imagine Dragons promuje grę nową piosenką
Najnowsza gra Bethesdy jest już bardzo blisko swojej premiery. Wydawca zastosował kolejny zabieg marketingowy – utwór autorstwa Imagine Dragons.
Starfield ukaże się już za chwilę. Grę można pobrać na swój dysk (nielegalnie można było też kupić kilka sztuk), ale wydawca uruchomił kolejną kampanię promocyjną. Utwór „Children of the Sky” autorstwa Imagine Dragons.
Tekst piosenki bezpośrednio nawiązuje do eksploracji kosmosu. Autorzy otwarcie mówią o „szukaniu najjaśniejszego słońca” czy przekraczania granic, przed którymi stoi ludzkość. Powstał też oficjalny teledysk, na który składają się ujęcia ze Starfielda.
Zobaczcie i posłuchajcie!
Nie jest to pierwsza akcja tego typu ze strony Bethesdy. Całkiem niedawno na meczu piłkarskiej drużyny Realu Madryt pojawił się hologram promujący grę.
To również nie pierwszy raz, gdy twórczość zespołu zahacza o świat gier komputerowych. W 2021 roku utwór „My Enemy” był motywem przewodnim serialu „Arcane”, którego historia stanowiła rozwinięcie uniwersum gry League of Legends.
Starfield w ostatnich dniach jest wszędzie. Bethesda zorganizowała również spotkanie dla popularnych twórców internetowych w bazie kosmicznej w Alabamie. Hype na grę rośnie więc w bardzo szybkim tempie.
Premiera Starfielda na PC i Xboksach Series X|S odbędzie się 6 września, ale osoby z Premium Edition zagrają już 1 września. Jeśli planowaliście zagrać w ramach usługi Game Pass za 4 zł, to Bethesda wybiła wam ten pomysł z głowy.
Czytaj dalej
Piłkarski męczennik kibicujący Manchesterowi United i Wiśle Kraków. Na szczęście gry działają kojąco, prawda? Lubię strategie i przygodówki. Cierpię na syndrom jeszcze jednej tury. Sprzęt nie gra roli (That's what HE said).